Sida 1 av 1

NetOnNet

Postat: tor 03 feb 2022, 08:37
av leiwi
Måste bara delge er om NetOnNets Kundservice
Jag köpte en Smartklocka från NoN betalade extra fraktavgift för att den skulle levereras den 5/1 mellan 15 och 22
Vid 18 tiden meddelade fraktbolaget att man inte kunde leverera för att dom inte fått paketet från NoN
Den 7/1 ringde jag NoN kundtjänst och meddelade detta , samtidig som jag sa att om den inte levererades i dag så frångår jag köpet.
Svaret jag fick" Vi kontaktar transportören och meddelar dom att om inte leveransen kan utföras i dag.
Vid 18 tiden den 7/1 meddelar transportören att leveransen inte kan ske förrän den 10/1
Jag meddelar då dom att det inte är aktuellt utan NoN har begärt den i retur pga utebliven leverans
Efter många mejl och telefon kontakter med NoN har dom den 3/2 återbetalat köpet
I princip en månad för att hantera ärendet för en vara som dom inte ens klarat att leverera
Fantastiskt!!!!!

Re: NetOnNet

Postat: fre 04 feb 2022, 19:38
av Derank
Och mina erfarenheter är precis tvärtom, super service på NON här i Sundsvall iaf,

Re: NetOnNet

Postat: tor 24 mar 2022, 13:28
av Kadochnikoff
NoN i Umeå är jättebra att ha att göra med