- tor 03 feb 2022, 08:37
#1487004
Måste bara delge er om NetOnNets Kundservice
Jag köpte en Smartklocka från NoN betalade extra fraktavgift för att den skulle levereras den 5/1 mellan 15 och 22
Vid 18 tiden meddelade fraktbolaget att man inte kunde leverera för att dom inte fått paketet från NoN
Den 7/1 ringde jag NoN kundtjänst och meddelade detta , samtidig som jag sa att om den inte levererades i dag så frångår jag köpet.
Svaret jag fick" Vi kontaktar transportören och meddelar dom att om inte leveransen kan utföras i dag.
Vid 18 tiden den 7/1 meddelar transportören att leveransen inte kan ske förrän den 10/1
Jag meddelar då dom att det inte är aktuellt utan NoN har begärt den i retur pga utebliven leverans
Efter många mejl och telefon kontakter med NoN har dom den 3/2 återbetalat köpet
I princip en månad för att hantera ärendet för en vara som dom inte ens klarat att leverera
Fantastiskt!!!!!
Jag köpte en Smartklocka från NoN betalade extra fraktavgift för att den skulle levereras den 5/1 mellan 15 och 22
Vid 18 tiden meddelade fraktbolaget att man inte kunde leverera för att dom inte fått paketet från NoN
Den 7/1 ringde jag NoN kundtjänst och meddelade detta , samtidig som jag sa att om den inte levererades i dag så frångår jag köpet.
Svaret jag fick" Vi kontaktar transportören och meddelar dom att om inte leveransen kan utföras i dag.
Vid 18 tiden den 7/1 meddelar transportören att leveransen inte kan ske förrän den 10/1
Jag meddelar då dom att det inte är aktuellt utan NoN har begärt den i retur pga utebliven leverans
Efter många mejl och telefon kontakter med NoN har dom den 3/2 återbetalat köpet
I princip en månad för att hantera ärendet för en vara som dom inte ens klarat att leverera
Fantastiskt!!!!!