Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av anders1982
#1472728
Då jag känner att jag ej passar in här på forumet utan att massa folk ska på peka eventuella stavfel och man missa punkter mm.

Så känner jag att jag inte har den utbildningen och examens utbildningen detta forum kräver.

Så jag vill tacka för all hjälp som jag fått.
Och den kunskap jag delat med mig av.

Men då jag har dyslexi och är ordblind så väljer jag att avsluta min närvaro här.

Låter mobbarna vinna.

Har varit mobbad hela skolgången och tänker inte axeptera nät mobbing.

Trodde det var vuxna människor här inne.

Men hoppas ni som mobbat mig sover gottnoch känner att gjort nått bra här i livet.

Glöm inte ta vara på livet för man vet när man föds men inte när man dör det kan gå fortare en man tror .

Så tack för mig och hur detta slutar vet bara ..........
av valln
#1472739
anders1982 skrev: fre 05 nov 2021, 21:04 Då jag känner att jag ej passar in här på forumet utan att massa folk ska på peka eventuella stavfel och man missa punkter mm.

Så känner jag att jag inte har den utbildningen och examens utbildningen detta forum kräver.

Så jag vill tacka för all hjälp som jag fått.
Och den kunskap jag delat med mig av.

Men då jag har dyslexi och är ordblind så väljer jag att avsluta min närvaro här.

Låter mobbarna vinna.

Har varit mobbad hela skolgången och tänker inte axeptera nät mobbing.

Trodde det var vuxna människor här inne.

Men hoppas ni som mobbat mig sover gottnoch känner att gjort nått bra här i livet.

Glöm inte ta vara på livet för man vet när man föds men inte när man dör det kan gå fortare en man tror .

Så tack för mig och hur detta slutar vet bara ..........
Äsch, stanna kvar på forumet!

Nu när du har förklarat hur det är kommer folk förstå hur det ligger till och sluta att dumma sig.
Användarvisningsbild
av johnnype
#1472743
Sjukt att du ska behöva känna så. Om jag får rösta så ber jag dig stanna kvar!

Men samtidigt är detta internet/forum -syndrom exakt orsaken till att även min närvaro/svarsfrekvens minskar. Mitt intresse för bilmodellerna är dock fortfarande väldigt starkt.
av Bannad
#1472744
anders1982 skrev:Då jag känner att jag ej passar in här på forumet utan att massa folk ska på peka eventuella stavfel och man missa punkter mm.

Så känner jag att jag inte har den utbildningen och examens utbildningen detta forum kräver.

Så jag vill tacka för all hjälp som jag fått.
Och den kunskap jag delat med mig av.

Men då jag har dyslexi och är ordblind så väljer jag att avsluta min närvaro här.

Låter mobbarna vinna.

Har varit mobbad hela skolgången och tänker inte axeptera nät mobbing.

Trodde det var vuxna människor här inne.

Men hoppas ni som mobbat mig sover gottnoch känner att gjort nått bra här i livet.

Glöm inte ta vara på livet för man vet när man föds men inte när man dör det kan gå fortare en man tror .

Så tack för mig och hur detta slutar vet bara ..........
.
Det är bara dom som mår dåligt som mobbar och anmärker på löjliga stavfel hit och dit
Dom som har en så JVL låg intelligens ska ju bara knipa igen och gå vidare till nästa inlägg, så enkelt är det med det.

Stanna kvar här och skriv det som du har på hjärtat. :-)
.
.
av S65D
#1472816
Är det som du säger att folk påpekat din grammatik och fått dig att må dåligt så är det inte roligt alls. Sedan tycker jag inte du ska behöva förklara dig för att få andras förståelse, din bakgrund är inget som andra har att göra med att göra.

Ser dagligen inlägg av flera större forumiter där kunskap om stavning saknas och det slarvas med inläggen - men vad spelar det för roll? Hoppar man på någon för att de skriver på ett visst sätt så tror jag man lider av större problem än så.

Det kommer alltid att finnas riktigt vidriga människor på forum, men ofta finns det väldigt många bra också. Tycker du ska stanna kvar.
Användarvisningsbild
av GLIZ
#1472819
Tycker jag också. När någon dummar sig på något sätt och jag tycker det går över gränsen brukar jag fråga vilken sten dom krupit fram ifrån och att dom kan krypa tillbaka under den stenen eller delta i den diskution om något som pågår. Fräs tillbaka lite. Det känns bra att fräsa ifrån lite i sådana situationer. Kör så att det ryker. Dom dumma brukar försvinna då. Att någon påpekar ett stavfel ska du inte ta så jättehårt även om det känns. Speciellt om man blivit mobbad för det. Ibland blir det svåra lätt när man känner sig accepterad. Stanna kvar och bidra med dina erfarenheter om bilar VOLVO och dela med dig av kluriga lösningar på omöjliga problem.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1472823
Välkommen att stanna eller om du så önskar så är du välkommen tillbaka senare :-)
Användarvisningsbild
av vetten
#1472983
Du ska absolut stanna har själv blivit påhoppad för någon löjlig sak någon gång försök att skita i dom och bara se bort vet hur det känns att bli mobbad jag har också blivit det, men kom ihåg att dom allra flesta här är vanliga justa människor och som alltid och gärna delar med sej av sin kunskap ;-)
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1473643
Jag tycker du sa stanna kvar @anders1982, det här är inget jävla forum för rättstavning de pappskallar som tycker det har inte här o göra alls :devil: . Det handlar om bilar o allt runt det. Vad jag kan se stavar du inte sämre än nån annan.
Jag själv kan inte stava riktigt men det skiter jag fullständigt i. Det sa du med göra låt ingen slå på dig varken här eller på gatan.

Hoppas du kommer tillbaka mvh Hasse.
Senast redigerad av 1 gubbstrutt, redigerad totalt 0 gånger.
av Oreggad
#1473649
anders1982 skrev: fre 05 nov 2021, 21:04 Då jag känner att jag ej passar in här på forumet utan att massa folk ska på peka eventuella stavfel och man missa punkter mm.

Så känner jag att jag inte har den utbildningen och examens utbildningen detta forum kräver.

Så jag vill tacka för all hjälp som jag fått.
Och den kunskap jag delat med mig av.

Men då jag har dyslexi och är ordblind så väljer jag att avsluta min närvaro här.

Låter mobbarna vinna.

Har varit mobbad hela skolgången och tänker inte axeptera nät mobbing.

Trodde det var vuxna människor här inne.

Men hoppas ni som mobbat mig sover gottnoch känner att gjort nått bra här i livet.

Glöm inte ta vara på livet för man vet när man föds men inte när man dör det kan gå fortare en man tror .

Så tack för mig och hur detta slutar vet bara ..........
75% av de som kan något värt namnet har inget att ge den akademiska världen, så dem nötterna ska du inte lyssna på.

Må väl !

Man kan halvera priset helt enkelt genom att s&a[…]

V70 startar inte (klickar)

Har fått hem en v70 d4 2011 som inte vill so[…]

Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]