Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
#1412767
Allinug skrev: sön 15 nov 2020, 13:32 Mitt paket har tydligen varit i Brasilien också, där det inspekterats. :-( Och jag som trodde det skulle komma från Eskilstuna... De kan ju knappast kräva att jag ska betala tull för alla ställen som paketet varit på.
Jag vet inte om något har börjat skickas ut från Eskilstuna än...? Det verkar inte så.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1412782
De löser snart dessa problem och lär bara öka, vissa saker ja beställer man ju hellre direkt från Kina men många saker är de bra på. Många butiker får se upp, speciellt nu med c19 i görningen med...
av Lövet
#1412805
StefanN skrev:Ja, Amazon lockar ju knappast till några köp.
Översättningarna är kass men logistiken som Amazon erbjuder är väldigt mycket bättre än wish mfl (när allt snurrar på, de startade ju för några veckor sedan bara). Mina grejer kom efter några dagar bara istället för nån månad varje gång man köper från Wish/Alix/Ebay
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1412976
Fick en paket idag (3 dagars leverans) som skulle innehålla två flaskor. Dock var bara en skickad...
Snabb kontakt med Amazons kundtjänst resulterade i en återbetalning av hela beloppet, inte hälften som var vad jag krävde.
Service och en nöjd kund!👍🚗
av frippe64
#1412982
Steffe3 skrev: sön 15 nov 2020, 15:30
frippe64 skrev:Kanske en tomtemössa nu till jul?
"Jag är HÄR för att knulla skit"

https://www.amazon.se/HUDIAI-knulla-sam ... 759&sr=8-1
Den där var ju en av dom lite värre, men hela den kategorin är ju full av urusla översättningar :-D Vi satt och skrattade en stund här hemma :party:
Urusel översättning?
Det är en tomteluva med My little pony-motiv och texten Dreamer på.
Hur lyder originaltexten som översättningen är gjord ifrån då? :-/
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1412983
frippe64 skrev:
Steffe3 skrev: sön 15 nov 2020, 15:30
frippe64 skrev:Kanske en tomtemössa nu till jul?
"Jag är HÄR för att knulla skit"

https://www.amazon.se/HUDIAI-knulla-sam ... 759&sr=8-1
Den där var ju en av dom lite värre, men hela den kategorin är ju full av urusla översättningar :-D Vi satt och skrattade en stund här hemma :party:
Urusel översättning?
Det är en tomteluva med My little pony-motiv och texten Dreamer på.
Hur lyder originaltexten som översättningen är gjord ifrån då? :-/
Ja, det var en av sakerna vi ställde oss frågande till också.
av frippe64
#1412984
fjohan82 skrev: mån 16 nov 2020, 12:34 Fick en paket idag (3 dagars leverans) som skulle innehålla två flaskor. Dock var bara en skickad...
Snabb kontakt med Amazons kundtjänst resulterade i en återbetalning av hela beloppet, inte hälften som var vad jag krävde.
Service och en nöjd kund!👍🚗
Jag blir nöjd kund när jag får det som jag har beställt, inte annars.
Eller, man kanske ska se amazon.se som ett lotteri, ibland får man en vinstlott?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14

De nya "linserna" från VParts (sp&[…]

Weber 32dir på en b20

Det är ju bara att prova. Har bara den motorn[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]