Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1304527
Tjena är det någon av er som varigt där om så är fallet får man se något intressant?.
Har länge varigt sugen på och åka dit och kolla. Mallis o kanarieholmarna är inte riktigt min grej.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1304544
Jag har inte varit där än, men det står högt upp på listan.
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1304660
Jag har kollat mycket om stället och dess omgivningar på tuben. Ser intressant ut.
Jag skulle ju även vilja se annat som är utanför turiststigen men det får man nog inte.
Senast redigerad av 2 gubbstrutt, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1304761
gubbstrutt skrev: ons 13 mar 2019, 13:42 Jag hade visst stavat det fel ser jag jaja skitsamma. Jag har kollat mycket om stället på tuben. Ser intressant ut.
Jag skulle ju även vilja se annat som är utanför turiststigen men det får man nog inte.
https://www.ostresor.se/utflykt-tjernobyl :-)
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1304853
Tackar för tipset :-D . Jag känner faktiskt till det du länka till och det är rätt billigt. Tyvärr är jag inte så mycket för gruppresor. Jag har lite andra planer :-)
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1305076
gubbstrutt skrev: tor 14 mar 2019, 05:11 Tackar för tipset :-D . Jag känner faktiskt till det du länka till och det är rätt billigt. Tyvärr är jag inte så mycket för gruppresor. Jag har lite andra planer :-)
Nej sant, det är ofta inte så underhållande...
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1305077
fjohan82 skrev: fre 15 mar 2019, 07:13
gubbstrutt skrev: tor 14 mar 2019, 05:11 Tackar för tipset :-D . Jag känner faktiskt till det du länka till och det är rätt billigt. Tyvärr är jag inte så mycket för gruppresor. Jag har lite andra planer :-)
Nej sant, det är ofta inte så underhållande.
Det mesta är dock billigt i Ukraina, även soppan till bilen vill jag minnas...
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1305891
Det låter ju toppen fjohan82. Och det är väl lika bra o skriva testamentet innan man drar. Det är ju fan inte säkert att man kommer hem levande :-)
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1305901
gubbstrutt skrev: tis 19 mar 2019, 01:44 Det låter ju toppen fjohan82. Och det är väl lika bra o skriva testamentet innan man drar. Det är ju fan inte säkert att man kommer hem levande :-)
Jag var där per bil några månader efter Rysslands anektering av Krim, jag är mer levande än någonsin :-)
Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]