Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SRT
#1285438
Såg att tråden inte politiskt korrekt i ämnet klotterplanket blivit stoppad och man småler lite åt hela parodin.Vad får man ta upp enligt bokstavsordning på Klotterplanket på Jag Rullar om man nu inte anses vara besvärlig. :-)
av Schmoyoho
#1285441
Jag skickade PM till Lövet om låsningen men har inte fått något svar, diskussioner om miljö och klimat har vi ju redan i andra trådar så varför var denna så mycket värre? Om "det här är inte flashback" ska syfta på att det här är ett bilforum, är det verkligen nödvändigt att låsa sådana trådar? Känns som att aktiviteten på forumet varit väldigt låg sedan april då nya forumet lanserades, om något borde man ta till vara på om folk faktiskt vill diskutera saker.
Användarvisningsbild
av Derank
#1285719
Klotterplanket
Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!
av Schmoyoho
#1286726
Jag bryr mig ärligt talat föga om tråden i fråga som låstes, däremot tycker jag att det känns märkligt och framförallt tråkigt med vad jag uppfattar som en ovilja att föra någon sorts dialog om det hela, särskilt när input uppenbarligen efterfrågas. Inte nödvändigtvis en dialog om vilka regler som ska gälla, men åtminstone om var man anser att gränsen ska gå och varför detta nu av någon anledning var över denna väldigt underförstådda gräns.

Bara för intresse och inte som pekfinger, men[…]

Löjliga priser XC70

Tror vi kan släppa elbilsspåret i e[…]

jag tror du är rätt ute. gör rent d[…]

TuneIn

Någon som märker stor skillnad på[…]