Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SRT
#1235547
Och så blev det lite vinter även i de nedre delarna av Skåne där några som vanligt verkade helt ovetande om situationen. :D

Bild
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1235694
Den där föraren förefaller vara helt ovetande om allt utanför sitt eget huvud :mrgreen:

Såg folk som köpte snöborstar till bilen idag, har de ingen framförhållning alls :wink:
Användarvisningsbild
av Allinug
#1235714
Den där bilisten lär ju knappast se att det snöar. :shock:
Lite insnöad kanske...
av llesrof
#1235733
Med tanke på klientelet i Malmö så är det nog många förare som har ringa erfarenhet av snö i kombination med bilkörning. :roll:
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1235753
llesrof skrev:Med tanke på klientelet i Malmö så är det nog många förare som har ringa erfarenhet av snö i kombination med bilkörning. :roll:
Dock var det mest 40-50 åriga "svenskar" som körde värst idag, som de flesta andra dagarna på året. Annars är det danskarna som kör absolut värst här tycker jag, de kör som om de vore i... Köpenhamn :wink:
Användarvisningsbild
av SRT
#1235802
Dock var det mest 40-50 åriga "svenskar" som körde värst idag, som de flesta andra dagarna på året. Annars är det danskarna som kör absolut värst här tycker jag, de kör som om de vore i... Köpenhamn :wink:
Precis, alltför många gånger går det i hastigheter som är klart oroväckande med dessa danskregistrerade fordon.Undrar om det ingår i dansk trafikutbildning att köra aggressivt eller om det bara är en egendomlig slump.

En Tysk utanför Ica Maxi undrade däremot om det var bra med spik i däcken så här vid vintertid.Ja herrejestrikanes ha ha :D
av llesrof
#1235968
Folk från "baggarnas land" kör ofta väldigt offensivt också har jag lagt märkte till. Själv kör jag som en gud. :D
Användarvisningsbild
av SRT
#1236058
llesrof skrev:Folk från "baggarnas land" kör ofta väldigt offensivt också har jag lagt märkte till. Själv kör jag som en gud. :D
Tvärtom så har jag ofta upplevt Norska bilförare som väldigt bra trafikanter.

Man kan halvera priset helt enkelt genom att s&a[…]

V70 startar inte (klickar)

Har fått hem en v70 d4 2011 som inte vill so[…]

Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]