Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av AndreasThn
#1221922
Tänkte det kunde vara kul med en löpartråd där vi spårrar varandra och delar med oss av mål/erfarnheter/frågor/funderingar/bedrifter =)

Så finns det några löpare här?
Sprang själv 8,5km igår efter att inte ha sprungit något sedan Lidingöloppet i höstas :)
Användarvisningsbild
av Perra83
#1221952
Det längsta som jag har sprungit är Göteborgsvarvet 2011. 2h 6min. Annars blir det bara någon enstaka 5-6km runda.
Användarvisningsbild
av tuuurbo
#1221961
Tjena

Jag tillhör den grova mannen.
Storskelett och kropp.

Jag skulle skada mig om jag löpte ute.

Däremot förbättrar jag mig på gymmet med mer och mer vikter.

Män med smalare kropp, klenare kropp kan säkert löpa massor.

Man bli lite avis ibland på folk som kan slö springa länge.
Vilken bra motion och känsla det måste vara.

Själv kan jag bara lyfta vikter i ett svettigt gym.
100+Kg

Instängd är man.

Kul för er som kan löpa ute i det fria
Användarvisningsbild
av Perra83
#1222048
Prova att jogga lite. Börja sakta och öka successivt. Det går rätt snabbt (några veckor) sen kan du jogga rätt fritt utan att flåsa ihjäl dig. Ibland kommer man in i ett sånt bra tempo att man nästan inte kan sluta springa. Muskler är inte alls fel och jag har tränar rätt mycket i mina dar. Styrka toppat med bra kondition är inte fel.

Fick en kallelse till hälsoundersökning nu via jobbet och imorgon blir det löpbandet!
av LarsBd
#1222386
Jag kan inte träna på gym för jag orkar inte lyfta vikter på 100+ kg och springer istället.
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1222642
AndreasThn skrev:Tänkte det kunde vara kul med en löpartråd där vi spårrar varandra och delar med oss av mål/erfarnheter/frågor/funderingar/bedrifter =)

Så finns det några löpare här?
Igår natt hörde jag att grannens katt löper. Vilket j.... liv!!! Löpning stör!! :-(O)

:lol: :lol:
Tät vevhusventilation?

Absolut inte vanligt. Kan inte minnas att jag bytt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev där[…]

Var det inte någon återkallelse p&arin[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]