Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
#1276940
Micce1980 skrev:25% nu igen, gäller 27-87 Oktober :-)

Har lite halvdyra saker som jag skall beställa så får väl passa på nu
Dubbelkolla att du får rabatten, står såhär på hemsidan :Rabatten gäller ordinarie lagerfört sortiment med lagerstatus "I lager" och inte sortiment med lagerstatus "Ej i lager".
Perra83 skrev:Höga priser och ett sortiment som inte är det bästa.
Så illa kan det väl inte vara...?
Jag funderar på att köpa en momentnyckel, med 25% blir priset lägre än på Jula.
https://www.mekonomen.se/bil/verktyg/fo ... pa278149sv?
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1276941
ja jo det är klart, men säkert lätt att missa det finstilta ;-)

Blir ev. takräcken och 1-2 meguiarsprodukter
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1408552
Gammal tråd, men i helgen kör Mekonomen 25% i butik och på webben. :-)
Användarvisningsbild
av Derank
#1416496
Inte ens med 25% i rabatt kan man handla där, de är ju sjukt överprisade, mekonomen är nog det ställe jag aldrig i hela mitt liv handlat på vad jag kan minnas. Konstigt att de överlevt alla dessa år med tanke på dagens näthandel osv,

Nåja, nu blev det lite off igen.
av frippe64
#1416716
Derank skrev: lör 05 dec 2020, 06:12 Inte ens med 25% i rabatt kan man handla där, de är ju sjukt överprisade, mekonomen är nog det ställe jag aldrig i hela mitt liv handlat på vad jag kan minnas. Konstigt att de överlevt alla dessa år med tanke på dagens näthandel osv,

Nåja, nu blev det lite off igen.
Jo, det går alldeles utmärkt att handla på Mekonomen. De är inte billiga men har mycket bra service. Min handlare tar även hem delar som normalt inte finns i sortimentet, det är bara att säga till vad man behöver så fixar de det. Och rätt delar blir det också. Inte alla vill betala för service idag, men tillräckligt många för att det ska gå bra för dem.
Användarvisningsbild
av Derank
#1416740
Inga problem att betala för service, men Mekonomen här i stan vet inte vad ordet service betyder, tröttare personal får man leta efter. Jag brukar handla lite saker där till jobbet ibland eftersom Mekonomen ligger på gångavstånd från verkstaden.

Oftast sitter det ett gäng runt fikabordet ute i butiken vid kaffeautomaten medan man får stå och vänta på hjälp i kassan ( för där är det tomt) och står det någon bakom plexin ska de bara först tagga någon på fejan el vad de nu håller på med på mobilen INNAN de har tid att hjälpa oss kunder.

Avsaknaden av service kanske är den största orsaken till att jag aldrig handlar privat på Mekonomen nu när jag tänker efter.
Men det är säkert olika runt om i landet såklart. Där du bor verkar de ju ha anammat ordet service iaf.
Backkamera problem

Har inte en aning om vad för typ av kamera el[…]

Inte något svar på din fråga, me[…]

@Xc60pearl , Se om du kan få tag i en d&oum[…]

Beställde nya ok, slangar och glidbultar bak.[…]