Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1020020
Tänkte vi kunde ha en tråd där vi kan lägga upp bilder på i första hand våra volvos men även bilder som är tagna på och ur bilen här när vi är på resande fot med vårt fordon som tagit oss till en viss plats. Kom precis på själv att jag är allt får dålig på att ta en bild på bilen på trevliga och vackra platser.

Har själv bilat med egen bil i förutom Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Nederländerna, Belgien, Luxemburg, Polen, Tjeckien, Österrike och Italien samt hyrt i Nya Zeeland, USA, Kanada, Mexico, Thailand, Island, Portugal, och Grekland

Så upp med en bil(d) :wink:

Börjar med en från Bryssel tidigare i år
Bilagor
IMG_6584.JPG
IMG_6584.JPG (361.89 KiB) Visad 21429 gånger
av llesrof
#1020082
På utflykt i Svearikets rikes vagga en regnig dag i somras. Jag saknar Volvon allt mindre och mindre, speciellt när bränsleräkningen kommer varje månad :mrgreen:
Bild
Användarvisningsbild
av TommyP86
#1020088
Bild
Gick igenom lite bilder från semestern, man blir riktigt sugen igen Bild här är en från san pietro in cariano (valpolicella)
Användarvisningsbild
av Tomas88
#1020724
Från Vildmarksvägen Stekenjokk i somras.
När bilden togs var det ca 25-30 grader varmt hemma i Småland.
Vid detta tillfälle var jag vansinnig över en sten som fastnat mellan bromssköld och bromsskivan. Tog över en mil innan den lossnade.
Bilagor
xxxvol.jpg
xxxvol.jpg (282.86 KiB) Visad 21391 gånger
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1020794
Tomas88: :-)-) När jag såg den bilden kom jag o tänka på en bild som jag knäppte vid Polcirkeln i Norge förra sommaren
Bilagor
IMG_7270.JPG
IMG_7270.JPG (787.06 KiB) Visad 21382 gånger
Användarvisningsbild
av joel80
#1020809
Ladda upp bilden via t.ex imgur.com och lägg in den länk man får där som börjar med IMG inom brackets.
Ändra gärna storleken på bilden till typ max 900 pixlars bredd så tar det inte så lång tid att ladda.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 51
Oljeförbrukningen d5244t12

På min -16 så är den försumb[…]

Om framhjulen spinner är där väl […]

Man kan ju jämföra ohm-värdet man f[…]

https://www.biltema.fi/sv-fi/bil---mc/bilreservdel[…]