Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Lövet
#1279503
Micce1980 skrev:https://www.blocket.se/lund/Volvo_V60_T ... =23_11&w=3

Såå hur tänkte man här, efter jag lagt in mattorna ska jag montera lite större avgasrör :-/ Nja stilpolisen bör ingripa här ;-)
grillchips skrev:Herrejäklar. Jag brukar uppskatta lite större varianter men man behöver kanske inte köpa stuprör och kasta på. :-o
Huven är dessutom sned och bilen är omlackerad med nyansskillnad på vänster sida. Ett riktigt toppex.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1279509
@Lövet, åh herregud, nu när du säger det ja. Det sticker i ögonen från alla håll och kanter nu.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1279821
Lövet skrev:Huven är dessutom sned och bilen är omlackerad med nyansskillnad på vänster sida. Ett riktigt toppex.
Huven har nog bara inte låst på högersidan, sitter två lås. Men att någon ens hämtat ut bilen efter lack när det ser ut sådär.... :-/
Användarvisningsbild
av grillchips
#1279833
@Micce1980, kan den sitta så lågt utan att vara låst alltså? Kollar man bilden med bilens högra sida i profil så ser springan för huven jämn ut. Meeeen jag är ingen expert på det där eller V60 så. :D
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1279835
grillchips skrev: fre 09 nov 2018, 21:38 @Micce1980, kan den sitta så lågt utan att vara låst alltså? Kollar man bilden med bilens högra sida i profil så ser springan för huven jämn ut. Meeeen jag är ingen expert på det där eller V60 så. :D
Absolut, jag brukar få trycka till min huv på den sidan ibland så den går i lås helt.
Inget som stör mig, då bilen inte ens varnar för detta, gör hellre så än att släppa huven med en smäll.
Vill inte att dom ska börja skruva med huven så karossanpassningen blir fel.
av Lockis
#1280696
fjohan82 skrev: fre 09 nov 2018, 21:48
grillchips skrev: fre 09 nov 2018, 21:38 @Micce1980, kan den sitta så lågt utan att vara låst alltså? Kollar man bilden med bilens högra sida i profil så ser springan för huven jämn ut. Meeeen jag är ingen expert på det där eller V60 så. :D
Absolut, jag brukar få trycka till min huv på den sidan ibland så den går i lås helt.
Inget som stör mig, då bilen inte ens varnar för detta, gör hellre så än att släppa huven med en smäll.
Vill inte att dom ska börja skruva med huven så karossanpassningen blir fel.
Haha min V60 - 17 var jätte gnällig om den inte låst båda sidorna.
av UnleashFusion
#1280834
GT-mannen skrev: ons 14 nov 2018, 21:21 Här kan man snacka om långmilare. 25500 mil sedan 19 januari. :-o

https://www.blocket.se/stockholm/Volvo_ ... 2.htm?aw=1

/Håkan
enbart kört 2551mil, brabil var nog för snabb med att lägga upp annonsen på blocket ;)
om det nu vore sant hade jag blivit imponerad, då måste man fråga sig vart personen som leasad åkt under ett år .. har den åkt världen runt? :P
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 64
Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]

Har precis hämtat en my24. Elvärmare[…]