Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Xotica
På skylten utan för puben står det:
"GRATIS ÖL TILL DEN SOM KLARAR TESTET!"
En kille blir nyfiken, så han går in och frågar bartendern vad testet går ut på.
- Först måste du svepa en liter Tequila utan att röra en min, säger bartendern. Han fortsätter:
- På bakgården finns det en alligator med en rutten tand, du måste dra ut den med dina bara händer. Och sist av allt: På tredje våningen finns det en kvinna som aldrig har fått orgasm, du måste se till att hon får det.
Killen funderar ett kort tag och säger sedan:
- Hur gärna jag än skulle vilja ha gratis öl, så är det inte värt det. Till att börja med måste man vara helt galen för att dricka en liter Tequila, och sen blir det ju bara värre och värre.
Tiden går och efter att killen har druckit ett par stora stark, svamlar han fram:
- Va e ren där tequilan?
Han tar flaskan och klunkar i sig hela litern utan att röra en min. Därefter raglar han ut genom bakre utgången och snart hör gästerna en massa stök och bök från bakgården och sen blir det tyst. Då snubblar mannen in i baren igen med kläderna sönderslitna och en massa rivmärken över hela kroppen.
- Så där ja, säger han stolt. Var är den där kvinnan med den ruttna tanden?
av Xotica
Killen till tjejen dagen efter de träffades och tillbringade natten tillsammans:
- Gumman, hur många killar hade du innan mig?
Det blev tyst en lång stund... Då säger killen:
- Förlåt mig gumman jag har väl inte sårat dig med min fråga eller?
- Nej då, svarade tjejen. Jag räknar fortfarande.
av Xotica
En man sätter på en otroligt ful kvinna. Medan de ligger där säger kvinnan:
- Men du. visst finns det något vackert och värdefullt i mig trots allt?
Mannen:
- Jofan! Men jag tänker dra ut det snart.
av Xotica
Fröken hade läxförhör på lågstadiet i Tierp. Varje gång Kalle fick en fråga slickade han på fingret och strök sig över pannan. Fröken ville till slut veta varför han gjorde på det viset varje gång han fick en fråga.
Kalle svarade:
- Jo det är därför att ibland när vi lagt oss och skall somna så brukar mamma säga till pappa: - Stryk lite saliv på huvudet så går det lättare.
av Xotica
En man som besökte sin tandläkare fick frågan:
- Hade du och din fru möjligtvis 69-an före du kom hit?
- Hurså har jag könshår mellan tänderna eller?
- Nejdå... men du har bajs i näsan!!
av Xotica
En man steg på bussen med åtminstone tio barn i släptåg. En nyfiken äldre käring frågade om alla barnen var hans egna.
- Naturligtvis inte, fräste mannen. Jag är handelsresande i kondomer och de här barnen har lämnats in i samband med klagomål på mina varor.
av Xotica
Två väninnor:
- Hej, Lotta! Jag hörde att du hittat en jättegullig kille. Hur är hans familj, kommer ni bra överens?
- Nej hans fru är jättesur...
av Xotica
De två unga killarnas semester var nästan slut och de hade skaffat sig en mycket vacker solbränna över hela kroppen, utom på ett mycket väsentligt ställe av deras anatomi. Självklart ville de ha en fin solbränna även på de privata delarna och de tänkte ut en plan. De skulle begrava sig själva och bara lämna manlighetssymbolen exponerad och ett litet lufthål så klart.
De valde ut ett fint ställe på stranden och begravde sig, men bara ett par minuter senare kom ett äldre par gående och kunde inte undgå att se dessa exemplar av ung manlighet. De blev naturligtvis chockade, speciellt hustrun som böjt sig ner för att inspektera närmare. Hon reste sig upp, vände sig till sin man och gnällde:
- Jag står knappt ut med att tänka på det.
- Vilket då? undrade maken.
- Jo, att tänka på att jag har varit gift med dig i alla dessa år och så växer det sådana här fina vilt här ute.
av Xotica
Det var en doktor som även arbetade som veterinär. En dag satt det två män i hans väntrum. Den ena led av eksem på magen och ljumskarna, den andra hade höns som led av hönsloppor. Doktorn gav båda männen varsin tub med salva, men tyvärr förväxlades salvorna. På kvällen hemma hos mannen med eksem läste han noga på bruksanvisningen och började smörja in mage, ljumskar och även de mest intima delarna på sin kropp. Hans fru frågade varför han smorde in sin käraste kroppsdel, varvid mannen svarade att det ju stod på tuben att man även skulle smörja in pinnen som hönan ska sitta på.....
av Xotica
En äldre man sitter på tåget. Efter en stund kliver det på en punkare med en stor, röd tuppkam och sätter sig mitt emot mannen. Mannen stirrar länge och intensivt på punkaren, och till slut får han nog och frågar:
- VA FAN GLOR DU PÅ DIN JÄVLA GUBBJÄVEL?!
Mannen ser lite generad ut och säger till slut:
- Du får ursäkta mig, men när jag var ung så satte jag på en höna, är du min son?!
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 199

Har en v70. Ja alla P2 är väl lika. Fund[…]

Hej, är detta samma grej som att bilkö[…]

Finns inte fyrhjulsdrift vare sig till mildhybri[…]

Vibration dörr v90cc 2017

Hej på er! Har en v90 cc från 2017 d&a[…]