Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Tog för en stund sen bilen in till Sumpan för att hämta lite indiskt och satfläsk va halt det är ute! Inte speciellt mycket snö dock är det ett litet täcke men svartisen är ÖVERALLT, fick krypköra vid varje rödljus för att ens komma iväg. Om kylan håller i sig till imorgonbitti, ta det lugnt i morgontrafiken!
Användarvisningsbild
av joel80
50-70cm snö är väl lugnt.. Det kan komma i ett par omgångar. Stockholm klarar det skapligt förutom att parkeringsplatser på gatorna försvinner...
I Gävle vill jag påstå så är 50-70cm bara ett litet pudertäcke. ;)
av llesrof
På tal om pudertäcke... det har kommit ett sånt under natten. Det blåser också så det ser nästan ut som snöstorm. Helt vitt på backen. Säkert snorhalt nu när jag kör till jobbet om några minuter.
Användarvisningsbild
av SvenB
Nytt/Mera lappmögel ??:-/ Aldrig får man vara glad :|
Användarvisningsbild
av Perra83
Vitt och fint idag. Från midnatt fram till lunch imorgon ska det regna. Ändå var jag ute en timme med snöslungan, sopkvast och blåa kulor som smälter snö och is. Så fort regnet kommer är 150m² marksten bar.
Användarvisningsbild
av Allinug
Idag har det kommit ganska mycket snö och när jag kom ut till bilen på jobbparkeringen så hade någon gjort en glad gubbe i snöpudret på bilfönstret.
Användarvisningsbild
av Allinug
Åh nej, regn! :evil: Och det som var så ljust och fint med snö igår!
Användarvisningsbild
av grillchips
Behöver ju inte tvätta underredet efter morgonens körning.
Användarvisningsbild
av joel80
Hm.. jag vet inte vilka vägar du kör på, men den salthinna som nu troligen letat sig in överallt både under och på bilen skulle man gärna vilja få bort. ;)
Användarvisningsbild
av grillchips
Salthinnan som fanns på TAKET efter julresorna är horribel. Tack för påminnelsen förresten, jag tog bilen till skolan idag för att faktiskt kolla om jag hade några fler polletter till GDS-hallen i bilen! :D
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 190

Inte alltid för mig som motorlampan tänd[…]

Det där är (möjligen fuktpåve[…]

Fjäder dörrlås

Är det någon som vet var man får […]

Jag är lite trött nu Så du få[…]