Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Scania
Sonen sa till sin pappa:
”Pappa ja har knullat farmor”
pappa sa:
"Men du är ju inte klok unge, du kan ju för fan inte knulla farmor,
Sonen sa:
"Knullar du min mamma knullar ja din!!"
Användarvisningsbild
av 855glt-97
Det var en gubbe som hade skaffat sig en papegoja och den hade han med sig precis överallt. En morgon när han skulle till att raka sig, så sa papegojan:
- Nu skär du dig! Nu skär du dig!
- Nu är du tyst! sa gubben.
Han lyfte rakkniven mot ansiktet igen och papegojan kraxade:
- Är du inte tyst nu så slänger jag ner dig i toalettstolen! sa gubben.
Upp med rakkniven igen och samma kraxande hördes:
Gubben lyfte locket till toastolen, slängde ner gojan och smällde igen locket. Frun bankade på dörren och frågade:
- Är du klar snart? Jag måste få komma in här fort!
- Javisst, sa gubben och gick ut.
Frun i huset fällde upp locket, drog ner trosorna och satte sig. Då hörde hon en kraxande stämma:
- Vad var det jag sa? Vad var det jag sa? .... Å VILKEN SKÅRA!!!!!
Användarvisningsbild
av 855glt-97
En man var ute på stan och gick en kväll när han helt plötsligt började känna sig väldigt pilsk. Han gick in på närmsta bordell och gick fram till bordellmamman:
- Jag skulle vilja ha en helrakad tjej tack.
- Javisst, svarade bordellmamman. Då går du upp för trappan och in till höger.
Mannen gick upp för trappan och in till höger och fann en naken kvinna liggandes i sängen. Problemet var bara att hon inte var rakad, så mannen gick ner till
bordellmamman igen:
- Nej alltså, jag vill ha en tjej som är helrakad!
- Javisst, upp för trappan och till höger.
Mannen gick återigen upp för trappan och in till höger och hittade samma kvinna ligga där, fortfarande orakad.
Nu började mannen bli otålig och gick med bestämda steg ner till bordellmamman:
- Nu är det så att jag vill ha en tjej som är helrakad mellan benen och hon som ligger där uppe är inte det!
- Jaja, jag får väl följa med dig då, sa bordellmamman.
De gick upp för trappan och in till höger. Där låg samma kvinna som tidigare och mannen utbrast:
- Där ser du! hon är ju inte rakad!
Bordellmamman svarade lugnt:
- Vänta lite bara... Hon gick fram till kvinnan och började vifta med händerna:
- Schas på er flugor!
Användarvisningsbild
av 855glt-97
En europeisk oljemiljonär var nere i arabvärlden för att inspektera sina borrtorn.

Efter att ha bott ute i ödemarken och levt som en beduin ett bra tag, började han i alla fall känna lusten komma krypande, så han frågade en av gubbarna vad de själva brukade göra, där fanns ju inga kvinnor.

- Jo, du ser det där skjulet därborta, där står en kamel, som vi brukar ta om det blir kris! Berättade araben.

- Nää, fy fan! Då får det hellre vara, tyckte han.

Men efter flera månader blev han mer och mer desperat och började snegla mer och mer bort mot skjulet, där kamelen stod, och sent en kväll, när ingen såg honom, smög han bort, öppnade dörren och såg på kamelen som stod där bred och väldig med rumpan mot dörren och en liten stege nedanför. Så han klättrade upp för stegen, drog ner byxorna och satte igång för fullt, när plötsligt dörren öppnades och en av jobbarna tittade in.

Han kunde inte tro sina ögon och stod tyst en lång stund men sa sedan tveksamt:

- Ja...så kan man ju också göra...men vi brukar ju förstås hoppa upp på den och rida in på närmsta bordell!!!
Användarvisningsbild
av 855glt-97
CIA hade en ledig tjänst som lönnmördare. Efter all bakgrundskontroll, intervjuer och tester, var där tre personer kvar. Två män och en kvinna. För sluttestet, tog CIA agenterna en av männen till en stor dörr av metall och gav honom en pistol. "Vi måste veta om du följer dina instruktioner, oavsett omständigheter. "Inne i rummet, kommer du hitta din fru sittandes i en stol. Döda henne." Mannen sa "Du skämtar, jag skulle aldrig kunna skjuta min fru" Då sa agenten "Då är du inte rätt man för jobbet. Den andre mannen fick samma instruktioner. Han tog en pistol och gick in i rummet. Allt var tyst i ungefär fem minuter, sen kom mannen ut med tårar i ögonen. "Jag försökte, men kan inte döda min fru." Då sa agenten "Du har inte vad som krävs, gå du hem med din fru. " Slutligen, var det kvinnans tur. Hon fick samma instruktioner, att döda hennes man. Hon tog pistolen och gick in i rummet. Skott hördes, det ena efter det andra, de hörde skrik, slammer, smällar mot väggarna. Efter ett par minuter, blev allt tyst. Dörren öppnades långsamt och där stod kvinnan. Hon torkade svetten ur sin panna och sa...
"Pistolen är ju laddad med blanka skott, jag var tvungen att slå ihjäl honom med stolen"

Sensmoral: Kvinnor är onda, jävlas inte med dem.
av Xotica
Den engelska blondinen

Följande historia är på engelska. Eftersom den mister lite av sin poäng om den skulle översättas till svenska.

Julie, the blonde, was getting pretty desperate for money. She decided to go to the nicer, richer neighborhoods around town and look for odd jobs as a handy woman.

The first house she came to, a man answered the door and told Julie, "Yeah, I have a job for you. How would you like to paint the porch?"

"Sure that sounds great!" said Julie.
"Well, how much do you want me to pay you?" asked the man.

"Is fifty bucks all right?" Julie asked.
"Yeah, great. You'll find the paint and ladders you'll need in the garage"

The man went back into his house to his wife who had been listening.
"Fifty bucks! Does she know the porch goes all the way around the house?" asked the wife.
"Well, she must, she was standing right on it!" her husband replied.

About 45 minutes later, Julie knocked on the door.
"I'm all finished," she told the surprised homeowner. The man was amazed.
"You painted the whole porch?"
"Yeah," Julie replied, "I even had some paint left, so I put on two coats!"

The man reached into his wallet to pay Julie.
"Oh, and by the way," said Julie, "That's not a Porch, it's a Ferrari."
av Xotica
Scania skrev:Den var bra... :lol: :lol: :lol:
Kul att den var roligt för dej=)

har du inget du kan dra då ?
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 199