Jaha :shock:
Gissar på en Chrysler av något slag, nån sorts "pansarbil" kanske ?:-/ Presidentbil :-O) Ser tung ut ?:-/
Moderator: Moderatorer
Amarace skrev:En Zil 111 G Limousine årsmodell -65 är det ;)Med ett så korekt Rätt svar så gissar jag att Amarace har kopierat bildlänken och sökt den vägen !!

VOLVO 240KUNGEN skrev:Visste faktiskt att det var en Zil Limousine, och iomed det hittade jag din bild på den säljsidan på några sekunder :) Så även om jag inte hittat den hade jag svarat just "Zil limousine".Amarace skrev:En Zil 111 G Limousine årsmodell -65 är det ;)Med ett så korekt Rätt svar så gissar jag att Amarace har kopierat bildlänken och sökt den vägen !!
Amarace skrev:Hehe.. okej, du kanske oxå är lite småintresserad av rysk fordonindustri !VOLVO 240KUNGEN skrev:Visste faktiskt att det var en Zil Limousine, och iomed det hittade jag din bild på den säljsidan på några sekunder :) Så även om jag inte hittat den hade jag svarat just "Zil limousine".Amarace skrev:En Zil 111 G Limousine årsmodell -65 är det ;)Med ett så korekt Rätt svar så gissar jag att Amarace har kopierat bildlänken och sökt den vägen !!
Ny bild kommer senare.

(Ny medlem och första inlägg) Hej alla […]