Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Har såvidt kjørt den (utgåtte) 607-modellen, og den var virkelig
komfortabel, stor og virkelig deilig på langkjøring. Av nyere modeller,
må jeg si nye 508 ser meget bra ut - personlig ville jeg nok ha valgt
sedanen. Men kombi-versjonen vil nok helt klart bli en salgsuksess
av nye 508 tror jeg.
Får skaffa nya glasögon då ;-)
Det kanske räddar mig från att köpa nästa fransos :-P
En sådan haär variant var det troligen jag såg , pearl white med svarta hjul var den i alla fall : http://www.lincah.com/2010-peugeot-rcz-limited-edition
Jag tycker då fortfarande det är en snygg bil, och kom på ytterligare en snygg pegga, 406 coupen var fin.

/Thomas
PS: Ett himla svårt bilnamn att stava till, konstigt att ingen nämt stavningen i trådnamnet.
av *pettson*
Allt går att sälja med mördande reklam. Även om det är designmässiga stolpskott då och då.
Kan nissan sälja sina Nissan Juke med internnamnet JOKE inne bland säljarna så..
Eller när fiat sålde sin farmoranka bil? (Fiat multipla)..Även citroen hade väl en liknande?

Ett annat stolpskott gjorde peugot med sin faktiskt skapliga 307:a runt 2003 när den kom som plåtcab.
Det var alltså bra gjort så det handlar inte om kvaliteten på bygget. Nej det handlar om att man fick ett dilemma ändå.
Plåtcabben blev så dyr i förhållande till bilens värde totalt sett att om man skulle råkat ut för vandalism och fått en riktig buckla i plåttaket som inte gick att räta, så kunde det inte taket bytas ut på en ny bil. Man fick istället skrota den nya men skadade bilen och ersätta kunden med en ny.
Material och arbete för att ersätta taket, kostade 82 procent av bilens nybilsvärde. Ett värde som inget försäkringsbolag i världen låter en byta ett tak för.
Funk skrev: PS: Ett himla svårt bilnamn att stava till, konstigt att ingen nämt stavningen i trådnamnet.
Tiden har lärt oss att ha överseende med K.´s oförmåga att stava till Pesjå. :cry:
Därför har ingen nämnt något om detta. :D
Vojje skrev:
Funk skrev: PS: Ett himla svårt bilnamn att stava till, konstigt att ingen nämt stavningen i trådnamnet.
Tiden har lärt oss att ha överseende med K.´s oförmåga att stava till Pesjå. :cry:
Därför har ingen nämnt något om detta. :D
Matchboll till Vojje :shock:

/Thomas
Funk skrev:Matchboll till Vojje :shock:
Så pass :o . Detta får mig osökt att tänka på Bengt Grives klassiska ord 1977 i Wimbledonfinalen mot Jimmy Connors då Björn Borg avgjorde matchen.

”Ta rak backhand för den är du säker på… och han gör det”. :D

Ståpäls, mina damer och herrar :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 20

Hittade faktiskt en workaround på nätet[…]

Du kan ta bort värmaren men måste d&ari[…]

... Vad köpte du för generator ... :-)[…]