Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av mikebike
Cicaro skrev:Jag väntar med sommardäcken över nästa vecka. Förra året fick jag ställa mig och byta tillbaka till vinterdäck när jag var tvungen att ut och åka och snön fick återfall....
Jag väntar nog minst två veckor. Det är ju inte kul att behöva byta tillbaks....
Användarvisningsbild
av cybermunk
Kul om jag behöver byta tillbaks mina ligger liksom slut i en container.
Användarvisningsbild
av Severin
Fast hos dig matzen så får man väl verkligen leta om man ska hitta nå snö, värre här uppe
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Genomslag :roll:
Bild¨
På eftermiddagen: riskera att fastna, på morgonen: riskera underredet... Tur man cyklar till jobbet :wink:
av matzen10
Severin skrev:Fast hos dig matzen så får man väl verkligen leta om man ska hitta nå snö, värre här uppe
Jo, det är sant! Nu e det bara ploghögarna kvar som inte hunnit smälta bort.. //Matz
av mikebike
Brainy skrev:Hade man fått ha däcken på april ut så hade jag inte funderat på att lägga på dem.
Det får man, en av fördelarna med dubbfritt.

På min MTB har jag däremot dubbdäck, men jag har några andra cyklar utan dubbdäck också.... :wink:
Användarvisningsbild
av FWH
Lite halvt OT, men detta med ett 2 veckors fönster för att vara tvungen att ta av dubbdäck är ju totalt vansinne.
Användarvisningsbild
av SvenB
Inte riktigt säker på att jag förstår vad du menar. Menar du att det skulle vara längre tid mellan tvånget att ha vinterdäck och det datum de måste vara av?
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 190
Vilken mjukvara har ni?

- ETA har äntligen kommit tillbaka på k[…]

Det är väl inte så att den kö[…]

Inte turbon som kvittra, verkar vara generatorn.

DennisCA's Volvo 850 -97

Kul att se, bra jobbat!