Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av 855glt-97
Denna borde alla kvinnor ta lärdom av när det är dags att klä sig när man ska iväg (lär jag väl få alla kvinnor på forumet efter mig)
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Användarvisningsbild
av eccy243
Jag är ju av den åsikten att om man väl har dragit på sig en polisjakt så är det ju ingen mening att ens försöka smita ifrån. För man kan ju vara säker på en sak: POLISEN KOMMER INTE ATT GE UPP! Det händer bara inte.

Det är ju dumt att ens prova köra ifrån dom.

När vi ändå är inne på det temat:
[youtube]1aOsUTu2I3E[/youtube]
Användarvisningsbild
av DogWalker
eccy243 skrev:Jag är ju av den åsikten att om man väl har dragit på sig en polisjakt så är det ju ingen mening att ens försöka smita ifrån. För man kan ju vara säker på en sak: POLISEN KOMMER INTE ATT GE UPP! Det händer bara inte.

Det är ju dumt att ens prova köra ifrån dom.

När vi ändå är inne på det temat:
[youtube]1aOsUTu2I3E[/youtube]

Polisjakten i Sundsvall, Skönsberg/haga området. Kommer ihåg att det var en liten snyfthistoria om den grabben, samt hans "syster" som blev sur över de kommentarer som dök upp i lokaltidningen. Hon kunde väl själv inte uppfatta den direkta oro som folk i området kände den dagen, risken att någon skulle ha blivit påkörd var ju rätt stor.
I filmen uppger polisen att de åker mot "Ryds Glas" och över en bro, efter bron kommer de upp till en korsning där jakten går åt vänster, där i den korsningen är det en stor skolbusshållplats för låg och mellanstadieskola, samt när kan gick ner på gångvägen 100-200m i bostadsområdet. Det var nog ett under att han inte körde på någon. Det gick ju rätt fort mest hela tiden.
Kommer inte ihåg vad straffet blev. Det är ju inte så längesen det hände heller så det kanske inte har varit i rättegång, lite osäker där.
Användarvisningsbild
av camaro69
Det var väl inte så många skolbarn vakna 2007-07-25 kl 22.07.

Sommarlov och efter tio på kvällen. :wink:

Det var väl därför man vågade fortsätta köra efter.......
Användarvisningsbild
av DogWalker
camaro69 skrev:Det var väl inte så många skolbarn vakna 2007-07-25 kl 22.07.

Sommarlov och efter tio på kvällen. :wink:

Det var väl därför man vågade fortsätta köra efter.......
Nä, det har du ju onekligen rätt i. Tänkte inte på att kolla tid o datum på videon. Hade för mig att det var på dagen, antagligen för att det ser så "ljust ute". :oops:
Användarvisningsbild
av camaro69
Här är flera som tappar hakan.

"Tanten" var uträknad från start.

Men man ska inte döma hunden efter håren. :wink:

Amanda säger några väl valda ord som borde leda till eftertänksamhet för alla.
Vilken revanch.

• 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 162
S40 1.8f ac problem

Hade beställt helt fel del, motorkylare ist&a[…]

Ja GTX kommer bara med svart inredning och rö[…]

I slutet av månaden ska den in på fels[…]