Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av camaro69
Öppnade du en stout? :wink:
Användarvisningsbild
av vetten
:shock:
bjompa skrev:En två-åtta från lidl?
Fattar inte riktigt vad du menar ?:-/ Men fredagkväll tar jag och gumman några Whisky och slappar sen :mrgreen: jag sen några öl eller cider för ja sen blir det inte mer på en fredagskväll eftersom vi båda är trötta efter en arbetsvecka :-)-) '
Tråkigt ?:-/ NEJ vi är gifta och känner varandra :mrgreen:
Resten får ni fantisera om :-)-)

Men HaDe :-)-)
Användarvisningsbild
av Brainy
Jag har varit på 30årsfest ikväll, inte riktigt taggad för det efter denna vecka men det var trevligt. Nu sitter jag med en 12årig balvenie som en liten nattfösare.
Användarvisningsbild
av vetten
Brainy skrev:Jag har varit på 30årsfest ikväll, inte riktigt taggad för det efter denna vecka men det var trevligt. Nu sitter jag med en 12årig balvenie som en liten nattfösare.
Men kanon Brainy
Du kan gott ta din 12åriga nattfösare du :-)-) Det som är lite kul är att jag fick en ungefär liknande idag av en som inte tyckte om :-O)
Skrämmande :-O) ELLER ?:-/
av Cicaro
Varken stout eller 2.8 från lidl :P Fem Komma Tvåan från bolaget var det...

Men blev inte så mycket var så förbannat trött att jag hade svårt att hålla mig vaken.. =P
Användarvisningsbild
av Brainy
Tar och återupplivar den här tråden, har haft semester i 3 veckor och har 3 veckor kvar. Kom in från en kvällspromenad med barnvagnen för en stund sedan, nattat grabben och tar mig nu en välförtjänt öl. Skål :)
av llesrof
Vad gör ni om ni blir sugna på öl en... tisdagskväll? Eller inte är sugna på öl en fredag? Vad jag gör? Vill jag ha en öl så tar jag en och struntar i vad almanackan säger. Det borde alla göra :D

Hej! Efter att pluggat in bilen i en felkodsl&au[…]

Det här smakar illa, eller gör det ver[…]

Två veckor är ju ingen big deal.