Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Mwi
joel80 skrev:Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. troligen både och.. de närmsta 16 åren var det va?
Ja men när de bara är fyra år så är det bara början, så se det som träning. Vänta när pappas flicka talar om att hon behöver nya skor, ny jacka, nya byxor och så vidare...... Pappa kommer att betala :D
av Schmoyoho
Försök indoktrinera din dotter i bilar så har ni någonting gemensamt att hålla på med :) Fick lära mig tvätta bilar och manövrera domkraften vid 4-5 års ålder (under kontrollerade former förstås, ingen lack skadad t.ex). Har nog spenderat fler timmar i familjens Amazon under mina år före jag hade körkort än efter jag fått det när jag låtsaskört den och lyssnat på kassettband med hits från 80-talet.

Ett varningens ord är att jag nu är djupt volvo-skadad med en stark förkärlek till alla Volvos modeller som jag har någon sorts barndomsanknytning till, särskilt Amazoner men även 240- och 850-serierna. Kan bli en dyr 18-årsdag... Edit: å andra sidan är hästar också ett dyrt intresse så få in henne på bilspåret medan du fortfarande kan!!!
Användarvisningsbild
av joel80
Mjo jag har försökt.. men likt förbannat har ändå favoritfärgen blivit rosa och dockor är mkt roligare än bilar! Hon fick för f**n en C30 som "bobby-car" när hon fyllde 1 år, så jag har absolut försökt! :D

Med 1-åringen som är kille har det snarare blivit tvärtom.. eller rätt neutralt.. Han ärver mkt av dottern så det är mkt unisex där.. och ligger ju dockor och krimskrams överallt... men han går direkt på bilarna i leksakslådan, och ser han en traktor ger han ifrån sig nått högfrekvent läte.

Det är märkligt... det är så sjukt tydligt på olika intressen ändå. :)

Sån här fick dottern:
Bild
:D

Det pratas om att adaptiva farthållaren an[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Det höll på att gå åt helsi[…]

Problem bromsar (luftning)

Du har felet där bak. Förmodligen en d&a[…]

Vårda v90 2025

Tackar ,har folierat lampor, takkant och trö[…]