Har ni hört att man får göra det så här har ni fakta.
Vill bara varna er om FAmotor i sthlm(Botkyrka)
Det är väldigt oseriösa.
De har en golf-01a till salu. Hade ringt flera ggr och pratat med de. Fråga flera ggr finns de några fel på bilen, bucklor stora repor eller bulor. Nej bilen är i mycket fint skick. Jag frågade det varje gång jag ringde. Jag åker ända från Linköping. Första jag ser regskylten är sprucken men de e bara beställa ny. Sedan går jag runt bilen 2 stora skrapningar på stötfångaren bak. De sa från början att de va en liten liten skrapning på plasten men de va på lacken. En stor bula som en 1.krona på dörren. Stolvärmen på förarsidan fungerade ej. Något fel på avgasystemet. När man gasa efter 3000 varv lät de riktigt konstigt något som försvann sen. Säljaren tyckte jag va petig och skulle köpa en 08a istället. Han va riktigt kaxig. Jag hatar åf som är kaxiga värsta jag vet. 49 000 kr och de felen nej tack. Killen säger jag visste ej om de här felen. Jag sa till han om du va seriös skulle du veta om de och varna för de eller skriva de i annonsen innan jag åkte 25 mil. Blev riktigt arg på han. Varnar er för FAmotor de är väldigt oseriösa. Han erbjöd sig inte ens att stå för min resa.