Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

hej!

Börjar blir besviken här,,håller nån med mig eller!?

Man börjar inte våga skapa nya tråd, ställa frågor eller be om lite råd och tips,

oftas återstår frågan utan några svar!!!

Att hjälpa andra utan att det kostar någonting är ju såå underbart...

det är ju bara att byta lite kunskap,tips och ideeer ,plånboken rör man ju inte!

Här finns säkert många smarta och kunniga mekaniker ,som skulle kunna ge ifrån sig nyttiga info om våra volvo.

hoppas att alla hjälps åt ,för att underlätta livet för varandra på ett billigt sätt(byta ord och fakta) :idea:

tack mvh/
StefanV50 skrev:hej!

Börjar blir besviken här,,håller nån med mig eller!?

Man börjar inte våga skapa nya tråd, ställa frågor eller be om lite råd och tips,

oftas återstår frågan utan några svar!!!

Att hjälpa andra utan att det kostar någonting är ju såå underbart...

det är ju bara att byta lite kunskap,tips och ideeer ,plånboken rör man ju inte!

Här finns säkert många smarta och kunniga mekaniker ,som skulle kunna ge ifrån sig nyttiga info om våra volvo.

hoppas att alla hjälps åt ,för att underlätta livet för varandra på ett billigt sätt(byta ord och fakta) :idea:

tack mvh/
Vad förväntar du dig egentligen :roll:
Att du ska kunna laga bilen genom information från ett Forum
där ingen sett eller tittat på din bil.
Om motorvarningslampan lyser så ska du med ett tips härifrån kunna gå ut
o laga bilen :roll: Då kommer du bli besviken, ingen här kan garantera någonting man tipsar om
på en bil man inte sett eller felsökt på.
Vanlig hövlighet och enkla mektips är väl något som man kan förvänta sig på Forumet.
Ännu så länge kan man ju inte felsöka trådlöst till OBD:n via nätet, vad jag vet, så det är väl ingen som begärt.

Som tur är finns det några entusiaster och superduktiga människor kvar. Tänker bl a på en kille från Motala med ett "nick" som börjar på p. :D
Naturligtvis finns det fler, men. :wink: :-)-)

Hej! Har en gammal Volvo 740 GLE från -89 o[…]

Laddbox

Jag köpte en begagnad Cetek Njord, hade redan[…]

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]