Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av ca650xt
#703145
Jag har fått svar av Bluepower nu och dom beklagar att det saknades delar i min beställning.
Dom lovade att skicka de saknade delarna omgående :-)-)
Kan bara ge beröm till deras kundservice såhär långt... :D
av basberoende
#703192
ca650xt skrev:Jag har fått svar av Bluepower nu och dom beklagar att det saknades delar i min beställning.
Dom lovade att skicka de saknade delarna omgående :-)-)
Kan bara ge beröm till deras kundservice såhär långt... :D

Såg du mitt förra inlägg om plomberingen satt kvar??
av ca650xt
#704159
basberoende skrev:
ca650xt skrev:Jag har fått svar av Bluepower nu och dom beklagar att det saknades delar i min beställning.
Dom lovade att skicka de saknade delarna omgående :-)-)
Kan bara ge beröm till deras kundservice såhär långt... :D

Såg du mitt förra inlägg om plomberingen satt kvar??
Om du menar de 2 skruvarna på ovansidan så kom jag ihåg att plocka bort dom innan montering.
Lite besviken att filmklipp inte går att visa på den,det blir bara en blå ruta som det står att bilden är avstängd för min säkerhet... :-(O)
Är det så på alla eller har jag fått en märklig säkerhets produkt???
Har provat med usb,dvd,sd samma blå ruta med alla. ?:-/
av basberoende
#704197
ca650xt skrev:
basberoende skrev:
ca650xt skrev:Jag har fått svar av Bluepower nu och dom beklagar att det saknades delar i min beställning.
Dom lovade att skicka de saknade delarna omgående :-)-)
Kan bara ge beröm till deras kundservice såhär långt... :D

Såg du mitt förra inlägg om plomberingen satt kvar??
Om du menar de 2 skruvarna på ovansidan så kom jag ihåg att plocka bort dom innan montering.
Lite besviken att filmklipp inte går att visa på den,det blir bara en blå ruta som det står att bilden är avstängd för min säkerhet... :-(O)
Är det så på alla eller har jag fått en märklig säkerhets produkt???
Har provat med usb,dvd,sd samma blå ruta med alla. ?:-/

Provat att dra handbromsen? Jorda den rosa sladden så ska du se att du kan kolla på film ;)
av gotmaca
#705404
Jag fick min BLP-890. Monterad och klart.

Kan verkligen inte klaga på deras service, fick svar på mina frågor t.o.m. på söndag (idag alltså).
Produkten också har många features. Ska bara vänja mig med menysystemet, nu..

Blårutan fick jag bort som basberoenden säger, gjordad rosakablen, alltså.

Sista sak som är kvar att fixa är icelink och rattknappar. Har en V70-2001, icelink lådan har en liten lampa blinka röd, så som det ska, men jag får inte in knapptryckningar i konfigmenyn. allt är utgråad. ska vi se vad de svarar. Gick det smärtfritt för dig?
av basberoende
#705407
gotmaca skrev:Jag fick min BLP-890. Monterad och klart.

Kan verkligen inte klaga på deras service, fick svar på mina frågor t.o.m. på söndag (idag alltså).
Produkten också har många features. Ska bara vänja mig med menysystemet, nu..

Blårutan fick jag bort som basberoenden säger, gjordad rosakablen, alltså.

Sista sak som är kvar att fixa är icelink och rattknappar. Har en V70-2001, icelink lådan har en liten lampa blinka röd, så som det ska, men jag får inte in knapptryckningar i konfigmenyn. allt är utgråad. ska vi se vad de svarar. Gick det smärtfritt för dig?
Kommer inte ihåg var jag gick in i menyn och ändrade, men knapparna i ratten fungerar klockrent.
av Schnalle
#716223
Jag behöver lite hjälp här såg denna videon på bluepowers FB sida
#! Vart får man tag på denna mjukvaran till sin BLP 890 för jag får inget svar av bluepower på mail eller telefon. Min enhet har det gröna tråkiga interfacet och jag hade hoppats på en sådan uppdatering !! om någon vet skicka gärna ett PM.
av basberoende
#716233
Schnalle skrev:Jag behöver lite hjälp här såg denna videon på bluepowers FB sida
#! Vart får man tag på denna mjukvaran till sin BLP 890 för jag får inget svar av bluepower på mail eller telefon. Min enhet har det gröna tråkiga interfacet och jag hade hoppats på en sådan uppdatering !! om någon vet skicka gärna ett PM.

Har du en Arm core eller en vanlig? Som jag har förstått så är det helt olika programvaror, samt att det skiljer innanför skalet på enheterna så det inte fungerar på en vanlig.
av Schnalle
#716274
Är det inte så att arm core har gps o de andra har ej? vet ej hur de funkar dock är min enhet från 2011 så jag vet inte faktiskt. ?:-/
av basberoende
#716281
Schnalle skrev:Är det inte så att arm core har gps o de andra har ej? vet ej hur de funkar dock är min enhet från 2011 så jag vet inte faktiskt. ?:-/

Då fungerar inte arm Core i din till 99.9% dessvärre skulle jag tro
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Skulle gissa på hybrid batteriet blivit s&au[…]

Bilens inställningar (konton, ID, VIN osv): […]

Kan du ge exempel på funktioner eller anna[…]

V70 motor till 850

Läste precis att de använder olika typer[…]