Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av NCR
#25387
Miomap är detsamma som destinator, eller rättare sagt, "miomap" heter programvara med vilken man lägger in navigatorprogrammet.

Vad skiljer Destinator PN mot den andra Destinator?
av Frigge
#25477
NCR skrev:Miomap är detsamma som destinator, eller rättare sagt, "miomap" heter programvara med vilken man lägger in navigatorprogrammet.

Vad skiljer Destinator PN mot den andra Destinator?
.

Det skiljer MASSOR ! Man kan inte ens tro att det är samma tillverkare.
Största förändringen är ju att man inte behöver byta karta för att åka mellan Stockholm-Göteborg. Sen visas ju kartan i helskärm (om man vill) vilket jag uppskattar då skärmen inte är överdrivet stor. Kolla på Destinators hemsida.

/Fredrik
av NCR
#25487
Frigge skrev:
NCR skrev:Miomap är detsamma som destinator, eller rättare sagt, "miomap" heter programvara med vilken man lägger in navigatorprogrammet.

Vad skiljer Destinator PN mot den andra Destinator?
.

Det skiljer MASSOR ! Man kan inte ens tro att det är samma tillverkare.
Största förändringen är ju att man inte behöver byta karta för att åka mellan Stockholm-Göteborg. Sen visas ju kartan i helskärm (om man vill) vilket jag uppskattar då skärmen inte är överdrivet stor. Kolla på Destinators hemsida.

/Fredrik
Jag behöver inte byta karta inom hela norden? Det handlar ju om hur stort SD-minne man har, norden är 200-nånting. Jag har också fullskärmsläge?
Användarvisningsbild
av ufriman
#25499
vad jag får fram är PN = PDA-pocket pc, Personal Navigation,
PND/PNA = Personal Navigation Assistants

bara typen av enhet man laddar den i.
av Frigge
#25538
ufriman skrev:vad jag får fram är PN = PDA-pocket pc, Personal Navigation,
PND/PNA = Personal Navigation Assistants

bara typen av enhet man laddar den i.
Jag hade MioMap i min innan jag bytte till Destinator PN,skillnaden är stor kan jag säga. Jag vet att MioMap är en variant av Destinator men den är enl mitt tycke inte lika bra som Destinator PN. Det var i en äldre version av Destinator man behövde byta karta för att åka mellan Stockholm-Göteborg,kartorna var indelade i olika regioner. Jag vet att man inte behöver det på MioMap versionen.


/Fredrik
Volvo 960 dricker mycket

Får du inga felkoder? Om du plockar bort sak[…]

Vindrutespolning

Var det enkelt att byta? Du gjorde det underifr&ar[…]

Felmonterade däck

Jag bytte däck för sisådär […]

Leasing bildäck

https://www.gp.se/livsstil/varldens-gang/var-gener[…]