Dålig bas i Pontiac trans am 1977
Postat: sön 28 jun 2026, 14:35
Hej
Jo jag har satt in en baslåda i min jänkare.
Som är en sedanmodell.
Jag har vänt högtalaren både mot ryggstödet och bakåt.
Men får ingen bra bas i bilen.
Däremot om jag öppnar bagagen, får jag bättre bas i bilen.
Är den för tät in i cupen ?
Tacksam för tipps
Som är en sedanmodell.
Jag har vänt högtalaren både mot ryggstödet och bakåt.
Men får ingen bra bas i bilen.
Däremot om jag öppnar bagagen, får jag bättre bas i bilen.
Är den för tät in i cupen ?
Tacksam för tipps