- För 52 minuter sedan.
#1630643
Hej
Jo jag har satt in en baslåda i min jänkare.
Som är en sedanmodell.
Jag har vänt högtalaren både mot ryggstödet och bakåt.
Men får ingen bra bas i bilen.
Däremot om jag öppnar bagagen, får jag bättre bas i bilen.
Är den för tät in i cupen ?
Tacksam för tipps
Som är en sedanmodell.
Jag har vänt högtalaren både mot ryggstödet och bakåt.
Men får ingen bra bas i bilen.
Däremot om jag öppnar bagagen, får jag bättre bas i bilen.
Är den för tät in i cupen ?
Tacksam för tipps
- By SnurreSprätt