Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

#1379251
Jaaa, vad får det kosta, bra fråga. Beror ju lite på hur bra det blir. Men jag var ju så dumsnål innan, och det lär väl ändå bli billigare än att byta bil. Men hk ljud minst, helst lite bättre. Lär väl inte räcka med att byta högtalare räcker jag.

Tack, skall kolla länken!

Skickat från min G8341 via Tapatalk

#1379280
Att bara byta högtalare kommer inet att ge något, du ommer behöva en MOST/analog omvandlare, steg + nya talare och en sub, 30kminst med installation, ska du efetrmontera Bower måste du införskaffa en Dice och knäcka en kod med VDASH i din CEM först, sedan får du köpa alla högtalare + att jag tror du får byta instrumentbräda ochså, men där kan jag ha fel. Kostnad= DYRT

jag skulle bytt bil om det var jag
#1379429
Derank skrev: tis 12 maj 2020, 05:49 Att bara byta högtalare kommer inet att ge något, du ommer behöva en MOST/analog omvandlare, steg + nya talare och en sub, 30kminst med installation
Mmm, måste det bli så illa som 30k? Det var lite det jag hade tänkt fast utan sub, jag fick det gjort i en av de sista c30-modellerna och tycktre resultatet var helt ok.
#1379438
allt beror ju såklart på vad man har för krav, visst kan du själv bara byta ut högtlarna och se, du kanske blir nöjd, men ska du lämna in till firma och få det hela gjort riktigt, och få ett bra ljud får du räkna med de pengarna, men hör dig för med något av de företag som håller på med installationer, du kan väl alltid få några prisförslag. Billigst blir såklart att göra allt själv.
#1379788
Derank skrev: tis 12 maj 2020, 21:15 allt beror ju såklart på vad man har för krav, visst kan du själv bara byta ut högtlarna och se, du kanske blir nöjd, men ska du lämna in till firma och få det hela gjort riktigt, och få ett bra ljud får du räkna med de pengarna, men hör dig för med något av de företag som håller på med installationer, du kan väl alltid få några prisförslag. Billigst blir såklart att göra allt själv.
Ja, jag får ringa runt lite. Det kanske finns möjlighet till lite bättre priser just nu? De som gjorde det förra gången finns inte kvar, tänker att det är färre och färre som gör detta numera när allt är integrerat

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]

Ja Harman kardon låter mycket sämre i g[…]