Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CabBO
#1320507
Hej. Har en Blackvue Bilkamera och undrar vilket SD Micro card jag måste använda. Måste jag använda Blackvue egna SD kort eller finns det andra.? Har just monterat det i min V60 CC.
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1320508
Jag hade köpt SanDisk. Har aldrig haft problem med det fabrikatet. Finns bl.a. på Kjell&co
Användarvisningsbild
av CabBO
#1320556
Är det något speciellt SanDisk Micro kort? Jag menar att det finns många och jag vill ha bra skärpa. Class 10, 4K Extreme Pro?
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1320559
Skärpan har inget med klassningen av kortet att göra. Det är tiden det tar att få ner datan på kortet. Du behöver inte ha ett kort som stöder 4k. Det går bra med ett långsammare.
Användarvisningsbild
av CabBO
#1320610
Tack för era svar. Skall kolla på detta.
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1320631
CabBO skrev:Tack för era svar. Skall kolla på detta.
Nu gällde mitt svar om du inte valt en modell som filmar i 4k. Då vet jag inte om det räcker.
Användarvisningsbild
av CabBO
#1320684
EbbevonVolvo skrev: lör 08 jun 2019, 17:18
CabBO skrev:Tack för era svar. Skall kolla på detta.
Nu gällde mitt svar om du inte valt en modell som filmar i 4k. Då vet jag inte om det räcker.
Jag har en DR590-1CH Full HD 60FPS så jag tror inte jag behöver någon 4K. Min filmar i 1080P.
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1320704
CabBO skrev:
EbbevonVolvo skrev: lör 08 jun 2019, 17:18
CabBO skrev:Tack för era svar. Skall kolla på detta.
Nu gällde mitt svar om du inte valt en modell som filmar i 4k. Då vet jag inte om det räcker.
Jag har en DR590-1CH Full HD 60FPS så jag tror inte jag behöver någon 4K. Min filmar i 1080P.
Jag har skaffat DR750-2CH men väntar på BlackVue Power Magic PRO, som jag ska installera samtidigt. Kommer nog nästa vecka.

Norrland

Montering av hardwire-kittet till nya dashcamen, t[…]

Fungerar låset? Kolla sladdarna mellan lucka[…]

Kan det vara någon glapp eller något[…]