Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av UnleashFusion
#1398049
mange45 skrev: mån 24 aug 2020, 19:07 ot men hur ser man enklast vilket system man har ? slutsteg eller ej under passagerar sätet ??
sjukt sugen på en sån mest för köra android outo och spotify samt handsfree funktion
när du startar upp stereon bör du se antingen High Performance eller Dynaudio.. om inget av dessa två har du den lägsta Performance utan High*
Användarvisningsbild
av mange45
#1402425
fler som testat ? får det till att den inte går via "aux" för den som har premium ? utan man får alla funktioner
det är ju en dyr pjäs att köpa 7.500 med dom val jag vill ha ...... är den värt det ? ni som har den
man får ju mkt ljud för dom penagarna om man köper annat
av PappaTi
#1451423
Hej!
Jag är väldigt sugen på en BLP-950A och undrade om telefonknapparna fungerar med BLP-950A?
Jag har ”bara” performance och har än så länge inga telefonknappar men tänkte byta till en ratt som har det då… om det funkar!
av hamre
#1451680
PappaTi skrev:Hej!
Jag är väldigt sugen på en BLP-950A och undrade om telefonknapparna fungerar med BLP-950A?
Jag har ”bara” performance och har än så länge inga telefonknappar men tänkte byta till en ratt som har det då… om det funkar!
Har du kollat med bluepower.se's support? Dom brukar ofta vara väldigt snabba med att svara.

Jag har installerat en 950A och mina telefonknappar fungerar. Dock har jag en HP och hade ratt med telefonknappar från början. Men dom 2 knapparna är ju egentligen bara 2 signaler som 950A klarar att uppfatta.

Men som sagt jag skulle skicka iväg ett mail till supporten på bluepower och se vad dom säger.

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]

På min 745-a hade socklarna till varselljus […]

2 nya sommardäck fram 2 till på plats […]

Bullerbyn Skickat från min SM-G970F via Ta[…]