- fre 22 feb 2008, 19:00
Tackar för denna info!
Finns det någonstanns där som man kan ställa in belysningen i knapparna att dem ska vara på eller av?
~Kalle~ skrev:För att komma in i Advanced user mode, gör såhär:
1. Radion avstängd
2. Håll in Volymknappen [Volume] i minst 5 sekunder.
Skruva på knappen [1-20/DISC] för att välja en funktion.
Tryck på knappen [1-20/DISC] för att välja "värden"
Nu orkar jag inte skriva vad man kan ändra o så ( det kan ni kolla i instruktionsboken :idea: ) men jag kan säga hur man får den digitala hastighetsmätaren i displayen:
1. Radion av
2. Tryck och håll inne [|<<], tryck på [Volume] för att sätta på radion och fortsätt att hålla in [|<<] i minst 5 sekunder.
*Skruva på knappen [1-20/DISC] för att välja en funktion. /värde
*Tryck på knappen [1-20/DISC] för att välja värden
*Skruva på [Source] för att justera värdet.
Välj funktion CONSTANT Disp.
Välj värde ASC ( Det finns ASC/BAR/DAB/PI/OFF ) tryck på [1-20/DISC] för att välja det
ASC= Active Sound Control, du justerar hur volymen ska följa bullret i kupén.
När du har valt ASC och så kommer det stå hastigheten i displayen.
Om du vill ha bort det välj OFF ( Det finns ASC/BAR/DAB/PI/OFF ) Du ändrar alltså från ASC till OFF.
När du är inne i menyn där du valde CONSTANT Disp (funktion) så kan du välja TEST Exit (funktion), så tror jag att man kommer ut från det, annars prova med att stänga av radion.
OBS! Det är olika menyer till Advanced User mode och den digitala hastighetsmätaren ( menyn där heter Extended Settings )
Hoppas ni förstår! :)
Det jag har skrivit här är från PDF:en som har funnits på forumet som jag har skrivit ut tidigare.
/Kalle
Tackar för denna info!
Finns det någonstanns där som man kan ställa in belysningen i knapparna att dem ska vara på eller av?