NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av DavidC
Kan man programmera om nyckeln på V50? Skulle vilja att bilen tänder belysning OCH låser upp med samma knapp. Inte trycka på två knappar för att känna sig välkomnad i mörkret... Kanske inte värt besväret, men går det?
av DavidC
Precis, innerbelysningen tänds, men jag skulle vilja att parkeringsljuset tänds samtidigt.
av CrossFireX
Saken är att det GÅR att programmera om. Det går att programmera om det mesta i nya bilar. Frågan är OM Volvo VILL göra det? Kommer inte ihåg riktigt, men man kunde göra något med follow me home funktionen eller var det var...
Användarvisningsbild
av nikco
CrossFireX skrev:Saken är att det GÅR att programmera om. Det går att programmera om det mesta i nya bilar. Frågan är OM Volvo VILL göra det? Kommer inte ihåg riktigt, men man kunde göra något med follow me home funktionen eller var det var...
Det du menar med "Follow me home" är det den funktionen som volvo har när man typ "tänder helljuset" fast nyckeln inte sitter i så tänds halvljust + dimljus och lyser en stund.. ?
av CrossFireX
Precis ja, var längesen jag läste men tydligen kunde man köpa något tillbehör (ej från Volvo tror jag) som startar det ljuset när man låser upp bilen... Fast det var längesen jag läste det och tror det handlade om en V70.
Låscylinder

Nyckeln går in i låscylinder men det g[…]

Nu har det bränt en kabel igen :D Kan det m&o[…]

Felkod

Hej alla. Nybliven v70 97 ägare. Lambda lampa[…]

Jag använder Sensus navigation hela tiden. Ba[…]