- ons 03 nov 2021, 16:48
#1472412
Hej,
Har länge haft nåt högljutt skrammel som kommer och går beroende på hur mycket bilen vibrerar och känner att det vore skönt att få bort det. Antagligen har nån tidigare ägare / verkstad missat att dra åt något vid åtetmontering efter installation av volvo original bluetooth.
Är det någon som gett sig på borttagning av instrumentbrädan och kan säga hur jvligt det är och om det är något man ska tänka på extra mycket?
Bilen är en V50 1,8F MY08..
Enligt Haynes (t o m MY07) är det ett hyfsat omfattande jobb och de rekommenderar två stycken M8 gängstänger på varje sida..
Är det grejer (vissa clips t ex) som man bör köpa i förväg, om det är svårt att inte skada befintliga?
Har länge haft nåt högljutt skrammel som kommer och går beroende på hur mycket bilen vibrerar och känner att det vore skönt att få bort det. Antagligen har nån tidigare ägare / verkstad missat att dra åt något vid åtetmontering efter installation av volvo original bluetooth.
Är det någon som gett sig på borttagning av instrumentbrädan och kan säga hur jvligt det är och om det är något man ska tänka på extra mycket?
Bilen är en V50 1,8F MY08..
Enligt Haynes (t o m MY07) är det ett hyfsat omfattande jobb och de rekommenderar två stycken M8 gängstänger på varje sida..
Är det grejer (vissa clips t ex) som man bör köpa i förväg, om det är svårt att inte skada befintliga?
Senast redigerad av 1 Okalettos, redigerad totalt 0 gånger.
V50 1.8F MY08 Summum