NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1466597
In mot bilen, bara slita. Den sitter lite knepigt så man får krångla lite med sätet i olika positioner.
Har för mig man fick ta bort listerna i dörrarna först för de satt lite över om jag inte minns helt galet. Och den är uppstoppad under den biten som går upp i taket så slit men inte alldeles tok-slit :)
#1466627
Finns gott om plats när du lyfter mattan lite, jag har 2x100mm2 där på ena sidan, no problems.
Försök inte lägga den högt upp på kanten bara då får de inte plats, utan ner mot golvet under mattan är bäst.
#1466632
Sakexz skrev: tor 30 sep 2021, 20:50 oh jävlar i mig, dubbla 100mm2 kablar? redigt med drag i den bilen eller? xD
Batteribank i baljan och större generator, så ville ha bra med kabel. en på 100 hade nog räckt men hade redan kabeln så kostade inget att köra dubbelt.

Kolla också listerna runt dörröppningen, inte säker man måste lätta på dem men jag gjorde det för mittendelen sitter lite under dem

Är ovanligt med ljudmatta i 17" men det […]

Bakfjädrar.

Ja du, det är inte lätt att veta nä[…]

Om det tagit tio år innan det finns för[…]

Leasing bildäck

Hej, Jag och min sambo har leasat bil och lä[…]