NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1403646
Det är "det vanliga" systemet, dvs jag måste trycka på en knapp på fjärren för att öppna/låsa.
Jag är inte alls säker på att "min" Volvoverkstad vet vad de gör. De har rykte om sig att inte vara de duktigaste.
Dock så förstår jag inte riktigt vad du menar med artikeln 30710071. Sökte på det numret och då får jag bla träff på Bildelsbasen att det är mätarhuset till en C30......?!
Fick tyvärr inga felkoder från Volvo heller.
#1403647
nyna skrev: ons 23 sep 2020, 23:34 Det är "det vanliga" systemet, dvs jag måste trycka på en knapp på fjärren för att öppna/låsa.
Jag är inte alls säker på att "min" Volvoverkstad vet vad de gör. De har rykte om sig att inte vara de duktigaste.
Dock så förstår jag inte riktigt vad du menar med artikeln 30710071. Sökte på det numret och då får jag bla träff på Bildelsbasen att det är mätarhuset till en C30......?!
Fick tyvärr inga felkoder från Volvo heller.
Artikelnummer 30710071 är rätt, troligtvis är det skrotarna som skriver in fel nummer när de katalogiserar mätarhusen då RRX modulen följer med då man demonterar mätarhuset, eftersom den är fastskruvad på den men den går att ta bort. RRX modulen är alltså den svarta prylen som sitter uppe på mätarhuset. Om du söker på bildelsbasen kommer det upp några resultat med bara modulen också. Har du tur kan du göra en deal och få både DIM och RRX modulen i samma köp :P

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]