NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kevlar
#89482
Som topicen lyder:

Ska skaffa nya sommarhjul. Funderar på R-kopiorna i 18". Någon som har länkar till bilder på V50 med dessa på? Även andra 18" är intressant.

Fanns ett gäng bilar på blocket för längesen, men de är givetvis borta...

Pluspoäng till den som hittar en Svart bil! Upp och hoppa! Duktigt med cred står på spel här!

Tack för hjälpen.
av Kevlar
#89544
Tack ska du ha McD!

Keep 'em coming folks...
Användarvisningsbild
av poseidon
#89723
Riktigt snyggt. Faan vad jag längtar efter sommardäck... och vax till min svarta bil :!:
av ninja750
#89726
Riktigt snyggt! En fråga McD: Är det sportchassie/sänkt?? Mvh
av Kevlar
#90895
ninja750 skrev:Riktigt snyggt! En fråga McD: Är det sportchassie/sänkt?? Mvh
Hmm, undrar jag också? Spontant tycker jag den ser lite hög ut för att vara sportchassi, men det är svårt att se...

Så, nu står valet mellan Nebula 18" och Pegasus 18" (kopior båda två). Inte helt lätt tycker jag. Nebula är mer bling (och då kan man ha kvar V50 grillen utan att det ser dumt ut) och Pegasus, aka "R", är lite mer sleeper eller "bad". Men R-fälgen kräver nästan rutnätsgrillen från S40N.

Vad tycker Ni?!
Det ären svart V50 jag har, som den på bilden ovan... fast med solfilm (snart).

/Kevlar
Senast redigerad av 1 Kevlar, redigerad totalt 0 gånger.
av Kevlar
#90897
Här är en bild på en V50 med org. volvo nebula 18" (de har en annan färgton än kopiorna va?).


Bild
av mando
#91395
Kevlar skrev:Här är en bild på en V50 med org. volvo nebula 18" (de har en annan färgton än kopiorna va?).


Bild
kopierna har en mörkare färg.
av Hella
#91905
Jag har en svart v-50 med sportchassie, volvos kjolpaket och 19"R fälgar. Hade en bild men jag vet inte hur man lägger in den. Någon som vet?

Är det värt pengarna att montera en s[…]

Köpråd V60 etanol

Fanns 2.5FT på V60 över huvud taget? […]

Ännu en uppdatering: Satte tillbaka original[…]

Har du ringt säljaren? Vad sa han? Han vet my[…]