NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1258312
Verkar tyvärr som den saknar aux.. konstigt nog! På my07 och äldre satt dom på denna plats förövrigt:
Bilagor
1B5FCBC0-CEA7-4302-8EEB-E8CE01A589CA.jpeg
1B5FCBC0-CEA7-4302-8EEB-E8CE01A589CA.jpeg (10.16 KiB) Visad 917 gånger
av Vera
#1258322
Tack! Trist.., Går det att lösa? Kan man installera bluetooth eller AUX utan att det kostar multum?


Jag köpte bilen av en bilfirma. I annonsen stod det att bilen har AUX. Det stod även ”Vi friskriver oss från fel i annonsen”.. När jag testkör bilen frågar jag var AUX sitter, säljaren säger då att det sitter mellan storlarna under armstödet. Jag kollade dumt nog inte det... Ringde upp bilfirman och säger att AUX ju saknas, han hänvisar då till texten i annonsen om att de friskriver sig från fel. Efter en diskussion kring det (jag frågade ju faktiskt när jag var på plats) fick jag en FM-sändare av dom... Men det är ju inte lika bra som att ha AUX..
#1258323
Okej ja, tyvärr kan det bli sådär.. men bra att du stog på dig! Åk till närmaste Volvo åf och fråga dom, risken är att det kostar en del..

Som i rubriken, någon som fått P3.0.3 […]

Nytt avgasrör B234F

745-an har rullat uppskattningsvis drygt 50000 mil[…]

Torkarblad till strålkastarna verkar ha utg&[…]

Motortvätt, vad tänka på?

Vill slänga in en varning, en ballast till […]