NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av reinesandgren
#1254342
Hej!

Tänkte köpa lite bildelar till min V50 och har fått förslag att titta på en app eller företag som heter AutoDoc. Väldigt billiga delar som kommer från Tyskland.

Är det någon som har använd dessa förut och har någon erfarenhet?

Det är rätt många olika märken, någon som kan rekommendera något bra märke därifrån?
av sillabörsen
#1254421
hej ja flera gånger bra kvalite. det tar dock nästan 2 veckor att få hem grejorna. har hittat ett annat ställe som går på mindre än en vecka. också bra kvalite eller mycket som är samma som autodoc. det är spareto. kommer från Estland.
av sillabörsen
#1254422
hej ja flera gånger bra kvalite. det tar dock nästan 2 veckor att få hem grejorna. har hittat ett annat ställe som går på mindre än en vecka. också bra kvalite eller mycket som är samma som autodoc. det är spareto. kommer från Estland.
av sillabörsen
#1254423
hej ja flera gånger bra kvalité. det tar dock nästan 2 veckor att få hem grejorna. har hittat ett annat ställe som går på mindre än en vecka. också bra kvalité eller mycket som är samma som autodoc. det är spareto. kommer från Estland.
Användarvisningsbild
av ThomasT
#1254443
reinesandgren skrev:Hej!

Tänkte köpa lite bildelar till min V50 och har fått förslag att titta på en app eller företag som heter AutoDoc. Väldigt billiga delar som kommer från Tyskland.

Är det någon som har använd dessa förut och har någon erfarenhet?

Det är rätt många olika märken, någon som kan rekommendera något bra märke därifrån?
Jag handlade skivor och belägg till min C30'i ifrån www.bildelaronline24.se. Det gick på drygt 2000kr (lär vara några hundringar dyrare nu)och jag köpte ATE vilket nog får anses vara så nära man kan komma original.

.
av KenZoo
#1254445
autodoc och bildelaronline 24 är samma ägare, bara olika layout på sidorna ,

Autodoc fungerar för övrigt väldigt bra, har beställt minst 20 gånger därifrån aldrig varit problem,
Man kan välja till för 50:- extra att få returfrakt "Gratis" om man nu är osäker på att man beställt rätt delar, ( bra när det handlar om dyrare grejjer)

har du provat göra rent sensorn i LMM? an[…]

Köpråd

Jag kör V60 D4, på 70/80 väg 0.42l[…]

Löjliga priser XC70

Det är inte bara den branschen. Jag uppdatera[…]

Service

Gjorde storservice förra året på […]