- ons 19 nov 2014, 22:09
Hej igen, nu har jag testat bränslevärmaren, tittar runt lite på forumet. Vad jag förstår så kan den krångla, det kan bli dyrt, "knacka billigt" verkar flyga sin kos ?:-/ Utan att kunna särskilt mycket och inte speciellt van att dra fram verktygen under motorhuven skulle det kännas bra att kunna göra någon form av enkel felsökning :roll: Till problemet, den startade utan problem vid första försöket, dagen efter skulle jag göra om konststycket igen, icke sa nicke, blev inget alls, ingen reaktion, när jag kom ut till bilen stod displayen i samma läge trots att tiden var passerad, inget felmeddelande. Testade idag att köra på direktvärmning, hände inget. Till saken hör att det var inte många dagar sedan jag köpte bilen V50 1,6D -06. Vet inte hur ofta den använts, om det var länge sedan? Vad kan man göra om det är så att den slagit ifrån /spärrats?
Vill ju helst undersöka alla "lätta" knep att ta till innan bilen lämnas in för felsök :?:
Vill ju helst undersöka alla "lätta" knep att ta till innan bilen lämnas in för felsök :?: