NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Jag tycker också det är konstigt att man väljer bort skinnklädsel när bilen levereras med det utan extra kostnad. Men det finns de som tydligen gör det.
Det kanske är fordon som rullat på Volvo ett tag innan dom kommer ut till handeln, Kanske dom sista byggdes utan när det var slut på läderstolar medan dom hade den övriga classic momentum utrustningen kvar?
Användarvisningsbild
av Funk
simonhalmstad skrev:Det kanske är fordon som rullat på Volvo ett tag innan dom kommer ut till handeln, Kanske dom sista byggdes utan när det var slut på läderstolar medan dom hade den övriga classic momentum utrustningen kvar?
Det kan vi nog utesluta...min är byggd mycket senare än åtminstone en i länkarna ovan och har skinn.

/Thomas
Användarvisningsbild
av SvenB
Jag tror "gåtans" lösning ligger i att den första ägaren vid beställningen helt enkelt bad att få tyg. Det finns ju de som tycker att skinn är kallt på vintern och varmt på sommaren. Men det som är extra förvånande är att de då satte in Tex/T klädsel. Fanns det inget bättre som ersättning för skinn?
T-tec är väl knappast mycket bättre, den blir varm och klibbig på sommaren. :roll:
Användarvisningsbild
av SvenB
Var det så den heter, det var den jag menade. Den som var standard i V 50 Momentum tidigare. :oops:
Jag sitter och blocketar lite V50 nu och märkt att en del skriver Classic / Momentum. Dom classic momentum ni hittat kanske säljaren menar att det är classic paket, ett paket som ungefär motsvara momentum?
Användarvisningsbild
av mobe
mattish skrev:Jag sitter och blocketar lite V50 nu och märkt att en del skriver Classic / Momentum. Dom classic momentum ni hittat kanske säljaren menar att det är classic paket, ett paket som ungefär motsvara momentum?
classic momentum innebär att det är momentum + lite extra

Ja nä jag kanske tänker fel.. Å[…]

OM RYSSEN KOMMER

Ja det har ju aldrig tidigare hänt att Trump […]

Byta AUX In i Volvo S60 2009

Tjenare. Har nyss köpt en S60 -09 2.4. Har […]

Generator Pv 444

Jag fick höra av en elektriker att man inte s[…]