NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Känns som man har en gammal bil nu :(
Då blir det till att köpa ny front mm för att få den ny igen :wink:
av bonzo
hej! såg länken på brochyren på nya c30 -08. och där såg jag att om amn köper en 2,0D så får man nu en sexväxlad låda, alltså har dom gått tillbaka till 6 växlar från 5 växlar.

ingen som har mosvarande brochyr till v50 -08
av iDrive
>> v50 sport
Tack för länken till C30-broschyren. Jag försökte klicka mig fram till broschyren från http://diplomat.volvocars.com men det var mindre lyckat. Undrar hur du har lyckats?
Hursomhelst, Spartacus-fälgen ser väldigt bra ut tycker jag. Jag kommer nog behålla den.

>> bonzo
Det vore trevligt med en sjätte växel i flexifuelen också. Håller tummarna.
av iDrive
Jag har photoshopat lite. Så här borde min v50 med Spartacus se ut.
V50_Spartacus
av bilgalen
iDrive skrev:Jag har photoshopat lite. Så här borde min v50 med Spartacus se ut.
V50_Spartacus
Kan du inte försöka göra en likadant bild till fast med blanka rails på? SKulle vara kul att jämföra bara :)
av iDrive
bilgalen skrev:
iDrive skrev:Jag har photoshopat lite. Så här borde min v50 med Spartacus se ut.
V50_Spartacus
Kan du inte försöka göra en likadant bild till fast med blanka rails på? SKulle vara kul att jämföra bara :)
Jag är inte så bra på photoshop men jag ska försöka om jag får lite tid över (har små twins hemma :)).
av iDrive
Då var det dags. Imorgon ska jag hämta ut min bil.
Till dess kommer jag stirra mig blind på final contdown :D

Återkommer med en liten recension om jag kan slita mig loss från ratten. :mrgreen:

Om du kör med den avstängd snurrar remhj[…]

För att förtydliga vad jag sa om bytesi[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Idag fick bilen nya däck, nu kommer det k&aum[…]

Sent inlägg, men det var alltså Trafikv[…]