NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av psyman
Hej!
Har för ca 1v sedan beställt en ny volvo c30 t5, momentum + lite extra lullull som sportratt, växelspak... osv.

Tycker ni att jag är dumsnål som nöjer mej med standardstereo och inte uppgraderar till åtminstone high performance!?

/Mattias
av DanneF
psyman skrev:Hej!
Har för ca 1v sedan beställt en ny volvo c30 t5, momentum + lite extra lullull som sportratt, växelspak... osv.

Tycker ni att jag är dumsnål som nöjer mej med standardstereo och inte uppgraderar till åtminstone high performance!?

/Mattias

om man gillar o lyssna på musik ska man definitivt uppgradera, jag tycker att det är dumsnålt att köpa en T5a me lilla stereon, uppgradera till high performence, du kommerinte ångra dej!
av hedlung
Har inte hört standard-stereon, men har HighPerf. och det är jättebra ljud tycker jag. Uppgradera... :lol:
av Doby
Håller med, uppgradera. Jag köpte en lagerbil med standard och det är ganska burkigt ljud i den. Tror dessutom att det blir lättare att sälja bilen om du har HP stereon.
av dali
Har haft bilar med båda och rekommenderar absolut High Performance. Det är mycket dyrare att uppgradera i efterhand, har hört 16.000 kr nämnas.
av psyman
tog ert råd och valde till high performance... tur... eftersom det var sista dagen idag att ändra! =)

jobbig väntan i ca en månad nu bara! :S
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
High performance ska du ha så enkelt är det.

Jag ångrar mig inte med tanke på attd et finns inställningar för equalicer fram o bak och du kan stälöla basen diskanten o fader hur du vill i en annan meny, det gör mig nöjd i vart fall.
av Futura2000
Jag ångrar mig lite faktiskt att jag var, som du säger, dumsnål..
Inte för att ljudet är dåligt på något sätt, men lite mer hade varit trevligt. Plus att man får den extra ingången för externt ljud (mp3 etc..)
Men men, för sent nu..

..Lite irriterande dock att det inte är tom[…]

Backspeglar ändrar inställning

Eftersom det är höger ibland och vä[…]

"Sentry mode" kamera?

Hej. Jag funderar att skaffa en kamera som har Tes[…]