NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tele58
Tråkigt!
I brist på bättre ord så skulle man vilja slå benen av sånt djävla patrask som roar sig med att förstöra det andra slitit för att unna sig.
Har själv haft gigantiska problem med skadegörelse och inbrott i bilar, jag löste det genom att flytta till ett s.k. bättre område...värt varenda krona!
Sverige idag...suck, vart gick det fel?
av mojja
Tele58 skrev:Tråkigt!
I brist på bättre ord så skulle man vilja slå benen av sånt djävla patrask som roar sig med att förstöra det andra slitit för att unna sig.
Har själv haft gigantiska problem med skadegörelse och inbrott i bilar, jag löste det genom att flytta till ett s.k. bättre område...värt varenda krona!
Sverige idag...suck, VART GICK DET FEL?
Tror det började på 80 talet när sverige skulle bli mångkulturellt.

Vänligen mojja
av jompass
fy fan!

Det där e min värsta mardröm. Hämtade ut min c30 R-design förra tisdagen, och dessvärre har jag inte garage utan blir till att parka på gatan. E lika orolig varje morgon när man kommer ut. Men som sagt, skulle du få tag på asen som pillat me bilen så lovar jag att blunda för eventuellt övervåld. Skit ska spö ha!!

Hämtat den från verkstaden där den[…]

Timbro vill en massa saker. Det betyder sälla[…]

Kylvätsketemperaturen är av intresse f&[…]

Ljud vid kallstart

Vet någon om detta stag/turbo åtgä[…]