Här kan du lägga in bil eller motorrelaterade länkar.

Moderator: Moderatorer

av 164Göran
#260862
Välkommen in till http://www.bilvardsforum.se
En plats för entusiaster av entusiaster.

Som andra har nämnt är kompetensen hög och humöret glatt!

Dessutom har vi ett lotteri varje månad med bilvårdsprodukter och det är gratis att vara med!

Välkomna! :D
Användarvisningsbild
av timor
#260887
Oj, känns verkligen som ett reklam inlägg. Fick du betala för annonsen / inlägget?.

(PO)
Användarvisningsbild
av Funk
#260941
Jag tror inte Göran betalat för sitt inlägg och tycker inte heller skall behöva göra det för att han tipsar om ett oberoende forum med högre aktivitet och spetskompetens på bilvårdsområdet än vad som är normalt här på jagrullar. Vi är flera härifrån som hänger både här och där, och vi tipsar åt båda hållen så att säga...

/Thomas
Användarvisningsbild
av Tomas88
#260948
• Kommersiell reklam för egen vinning ej tillåten. Med andra ord får man inte göra reklam för sitt egna företag o.d. i syfte att värva nya kunder/medlemmar eller på något annat vis tjäna på det. Sådan annonsering kommer oavkortat leda till att inlägget raderas utan förvarning och vid upprepning kan det leda till avstängning. Länkning till hemsidor som säljer billiga produkter är alltså tillåtet förutsatt man inte har någon anknytning till företaget /organisationen. Inläggets framtoning ska här vara saklig och utan reklammässig formulering. Idéella, icke vinstdrivande organisationer, sällskap föreningar och klubbar är dock undantagna denna regel om deras budskap ligger i linje med forumets inriktning och intresse.

Som jag tolkar reglerna är detta inlägget helt tillåtet.
Däremot är rubriken inte helt perfekt. :wink: Fixar detta.

Välkommen hit Göran.
Användarvisningsbild
av timor
#260961
Kändes bara som det var mer passande att lägga ett sådan inlägg i t ex

"Bil & Motor länkar"
"Här kan du lägga in bil eller motorrelaterade länkar."

Eftersom det mer eller mindre bara handlade om att folk skulle besöka den adressen.
Ingen direkt fråga eller diskussion om något relevant ämne i denna kategori.

Kanske bara jag som är grinig, och ska vara tyst. :)
Användarvisningsbild
av GreenTurtle
#1306847
Någon som vet vad som hänt med bilvardsforum.se?!
Har inte kunnat komma in på flera veckor nu. Är siten nedstängd?

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske?

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]