Här kan du lägga in bil eller motorrelaterade länkar.

Moderator: Moderatorer

#1211705
Har funderat att köpa från MekaMera, får inte kontakt med dom.
Ringt, SMS:at och skickat Mejl för att vet vilket fabrikat de säljer, inget svar.
Är det någon som har handlat från dem den sista tiden eller har företaget upphört p.g.a. låga priser och fraktfritt över 600 kr?
Exp: https://www.blocket.se/stockholm/Bromss ... ?ca=11&w=2

Lennart (D)
av Danje
#1211746
Utrikes: Ingen erfarenhet än så länge. Är sugen på att testa Autodoc. Hört både bu och bä angående dem.

Inrikes: Testat dem flesta och det finns ett företag som sticker ut i mina ögon pga sjukt bra kundbemötande och överlägsen service/leveranstid och det är det Vparts.
Användarvisningsbild
av TommyP86
#1211925
Vparts och getech är suveräna. Autodoc/bildelaronline24 är också bra men du måste veta själv vad du ska ha, utan artikelnummer eller 101% säkerhet får du fel. Den kontrollen är vad du betalar för hos vparts mfl.
Användarvisningsbild
av frasse4
#1211930
Skandix.de är bra. Har även orginaldelar som utgått på Volvo. Men inte billiga på allt...
av Danje
#1213137
frasse4 skrev:Skandix.de är bra. Har även orginaldelar som utgått på Volvo. Men inte billiga på allt...
Aldrig hört talats om. Ska kika in den sidan :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
av Rlind
#1213156
Polar Parts i Tyskland, har nästan bara Volvodelar. Är väl samma delar och priser som hos många andra näthandlare men snabba leveranser hem till dörren och aldrig varit några problem de gånger jag beställt till mina 850.
av Danje
#1213857
Rlind skrev:Polar Parts i Tyskland, har nästan bara Volvodelar. Är väl samma delar och priser som hos många andra näthandlare men snabba leveranser hem till dörren och aldrig varit några problem de gånger jag beställt till mina 850.
Tack för tipset. Har dem bra kvalitet? Kikar efter ljuddämpare till v70 och hittade flertalet olika. Står dock inga märken på dem, endast "polar parts" på alla.

http://www.bilddump.se/bilder/201711231 ... 7:cbb6.png

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Givare i kylaren hoppar ur

Låter som en rimlig orsak, blir väl til[…]

Jag använde domkraft vid byte på min S4[…]

Har läst igenom flera trådar om att byt[…]

Problemet är ju att sådana här app[…]