Här kan du lägga in bil eller motorrelaterade länkar.

Moderator: Moderatorer

av Libbe
#1429888
Jag är kanske föör "Blå Gul" :-D jag Handlar av Vparts och andra aktörer i Sverige! Men det finns en Anledning till det. Dels går det att ringa om det skulle vara fel på leveransen? Eller om varan skadats. Det är mindre krångel o det går snabbt! Att handla utomlands för att spara några kronor? Biter en oftast i röven förr eller senare. Svenskarna handlar ju gärna utomlands,men gråter sedan när dom svenska Aktörerna går i konkurs? ??
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1429897
@Libbe, Ja som tur är får man ju lägga slantarna i den fickan man vill :-)

Det blev dock några tusenlappar billigare senast jag valde bildelaronline24 istället för vparts, skruvat min ÅF med mera ;-) Visst är det smidigare men den tiden man sparar på en eventuell reklamation är för mig försumbar i sammanhanget. Ofta är just vparts dessutom dyrare än min ÅF så har helt slutat att titta där tyvärr då jag annars om det inte är oskäligt "handlar hemma" men det går oftast enbart när de har kampanjer om ens då då påslaget på småsaker ibland är några hundra procent, galet tyvärr.
av ManganV70
#1501438
En dum fråga , men om man skall ha en liten svår att få tag i del, kan man gå till någon Bilia/Mekonomen eller motsvarande och få fram den? Tex om någon utrikisk har för 100:- men frakten kostar 350:- kan man lika gärna åka o köpa här tycker jag. Finns det Volvo-lager på alla delar till en 25 år gammal V70?

Just den här grejen (1366129) hade nordicar.com på lager, svindyrt.

Utsvängda byxor

Slipa med tandkräm. Polera med wax sedan. Det[…]

Det funkar väl utan gummi också. Jag […]

Ingenting. Det va låååå&ar[…]