Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Argaelektrikern
#1392373
Argaelektrikern skrev: fre 24 jul 2020, 12:31 Hallå !

Fick hem en kina dice 2014d med mjukvara på en cdskiva. Som jag har installerat på en windows 7 dator med IE 11, har gjort hela installationen men när jag ska ange användarnamnet som jag har fått med så laddar den först för att sedan komma till samma sida. Skriver jag in det igen så laddar den sidan fortare bara.

Vad har jag gjort för fel? Har provat avinstallera och gjort om men med samma resultat.

Fick det att funka, in och ändra datumet i patchen bara. Nästa fråga, installerade både engelska och svenska, vart ändrar jag till svenska?
av Argaelektrikern
#1392505
Nu va jag ju så dum att jag avinstallerade det och skulle bara installera på svenska. Då står det "unknown error please contact your local helpdesk could not contact central systems"

Har provat att avinstallera igen och installera bara på engelska men är likadant.

Vad har jag lyckats ställa till med ? 🤯🤯
av vjohnj
#1392523
Ja. Ibland så skiter sig vida totalt. Och det tar mer tid att försöka fixa, så det går fortare att installera om OS.
Men radera allt med volvo / vida mappar/ filer, kör ccleaner i register. Och testa ominstallera vida om du vill. För många gånger blir SQL register/länkar korrupta

Jag hade nog bara installerat om OS

LÄNK:
http://vidadice.blogspot.com/2017/11/cl ... r-sql.html
av KnotVillage
#1392792
För en tid sen slutade patchen att fungera, i denna tråd så länkades en ersättare. Någon som kan lägga upp den länken igen?
  • 1
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 240

Okej tack ska undersöka detta vidare

Möjligt att dom försökt bryta rattl[…]

Vågar jag köra?

Kan va flera saker men abs givare eller hjullager […]

Byta larmsiren.

Tack för det. :-)