Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av MastrUsr
#1398072
Cox skrev: lör 22 aug 2020, 19:52 Precis skivorna som brukar föja med, är nedlusade med virus. Har förövrigt en vida-dice över om någon är intresserad!

Skickat från min SM-A405FN via Tapatalk
Du har PM.
av SWEDENMADED
#1404975
Ev. OT: Inte insatt i VIDA/Dice. Vad behöver jag för att komma åt original arbetsbeskrivningar med bilder och diagram etc? Hade varit god hjälp ibland att kunna se hur man effektivast angriper olika saker
av SWEDENMADED
#1405121
Kom igen
av vjohnj
#1405141
SWEDENMADED skrev:Ev. OT: Inte insatt i VIDA/Dice. Vad behöver jag för att komma åt original arbetsbeskrivningar med bilder och diagram etc? Hade varit god hjälp ibland att kunna se hur man effektivast angriper olika saker
VIDA
av Roger65
#1405304
Cox skrev: lör 22 aug 2020, 19:52 Precis skivorna som brukar föja med, är nedlusade med virus. Har förövrigt en vida-dice över om någon är intresserad!

Skickat från min SM-A405FN via Tapatalk
Hej,
har du vida-dice kvar till salu och vad vill du ha för den ?
Min V70 måste jag släcka koderna pga ABS:en visar felmedelande trots en från skroten...
//Roger
av aldrigstanna
#1406972
Har sett en ny modell nu av Dice, trådlös Bluetooth. Ska vara bättre sägs det..? Någon som vet om det är något mer positivt föruttom behändigheten?
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 240
Uppföljning mjukvara 2024

Tänk den dag det kunde bli så att bilt[…]

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder

Om du vill att bilen skall ha Volvo original halva[…]