Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1437227
Gatorna inte sopade här heller (syns ju på dammet...) men jag orkar inte åka runt med de BEDRÖVLIGA vinterhjulen en sekund mer än jag måste. De är så fula att jag skäms.
IMG_1548.jpeg
IMG_1548.jpeg (1003.68 KiB) Visad 226 gånger
IMG_1549.jpeg
IMG_1549.jpeg (646.47 KiB) Visad 226 gånger
#1437252
@grillchips, Ah, varför ska det vara sopat? :-)

@Lövet, Är det där svartvita dekaler de klistrat på ett par redan überfula fälgar? :-) Säker på att det inte är citroenfälgar du fått? ;-)
#1437254
Micce1980 skrev:@Lövet, Är det där svartvita dekaler de klistrat på ett par redan überfula fälgar? :-) Säker på att det inte är citroenfälgar du fått? ;-)
Ja det är dekaler. Men varför tar jag inte bort dem då? Jo för att de ligger under klarlacken! Jag är rökt hur jag än gör, planerade förstås att ta bort dekalerna men tji det gick inte.

(Fick inte välja fälgar på vinterhjulen)
#1437255
@Micce1980, stenskotten på blanksvarta fälgar syns jobbigt mycket? ;)

@Lövet, ha, ja de där var beyond bedrövliga. :D
#1437260

Lövet skrev:
Micce1980 skrev:@Lövet, Är det där svartvita dekaler de klistrat på ett par redan überfula fälgar? :-) Säker på att det inte är citroenfälgar du fått? ;-)
Ja det är dekaler. Men varför tar jag inte bort dem då? Jo för att de ligger under klarlacken! Jag är rökt hur jag än gör, planerade förstås att ta bort dekalerna men tji det gick inte.

(Fick inte välja fälgar på vinterhjulen)
Du kan ju spraya dem med PlastiDip, det går ju ganska lätt att ta bort om det inte blir snyggare eller när du ska byta bort bilen.
#1437266
Gör inte det jag plastidippade 4 nya vinterfälgar för några år sen, använde huuur många burkar som helst för att det skulle vara tjocka lager att ta av... jo tjena. Märkligt hur det kan börja släppa men ändå va så jävligt att få av.
#1437272
@grillchips, Där ser man, visste knappt man kunde få det =)

@Henkan, Det är sååå ute att dippa nu du ;-)
#1437294
Henkan skrev:
Lövet skrev:
Micce1980 skrev:@Lövet, Är det där svartvita dekaler de klistrat på ett par redan überfula fälgar? :-) Säker på att det inte är citroenfälgar du fått? ;-)
Ja det är dekaler. Men varför tar jag inte bort dem då? Jo för att de ligger under klarlacken! Jag är rökt hur jag än gör, planerade förstås att ta bort dekalerna men tji det gick inte.

(Fick inte välja fälgar på vinterhjulen)
Du kan ju spraya dem med PlastiDip, det går ju ganska lätt att ta bort om det inte blir snyggare eller när du ska byta bort bilen.
Jag vågar mig nog inte på det. Har plastidippat en grill en gång och det var ett rent h-e att ta bort :bored: När jag lämnar tillbaka fälgarna så måste de vara i originalskick enligt avtal

edit: Stod inte ut med dammet längre så det fick bli en snabb avspolning också.
IMG_1550.jpeg
IMG_1550.jpeg (620.01 KiB) Visad 170 gånger
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 58
Bruten fjäder framvagn

Bytte också fjädrar på vår […]

Hur var dom andra värdena? Vet du det kan det[…]

Insugningsslangen

Vad är det för grunka som sitter på[…]

Hej Har mycket dåliga torkarblad till str&a[…]