- ons 04 nov 2009, 20:03
#338141
nä arese, nu börjar du skämta om andras kunskaper. Det är inte snyggt. Jag kan detta, och du visar att du inte kan detta med att hela tiden svara på inläggen.
I mitt tidigare exempel skrev jag att accet på ettan var 1,6 G om greppet fanns. I det ögonblicket motsvarar det möjligheten att vid det varvet ( jag kan ju som F1 ligga på en varvtalsspärr) släppa kopplingen acca från stilla till ca 11 km/tim på 0,2 sekunder. Just över den tidsperioden har jag denna acceleration. men det beror på utväxling samt hjuldiameter. Varför jag inte lyxas, är att jag får inte grepp med normaldäcket. Men nog om detta. Om någon annan har en intressant fråga (inte kolla vad jag eller någon annan behärskar), så ska jag försöka svara.
Godnatt, Barcelona måste göra mål. :)
I mitt tidigare exempel skrev jag att accet på ettan var 1,6 G om greppet fanns. I det ögonblicket motsvarar det möjligheten att vid det varvet ( jag kan ju som F1 ligga på en varvtalsspärr) släppa kopplingen acca från stilla till ca 11 km/tim på 0,2 sekunder. Just över den tidsperioden har jag denna acceleration. men det beror på utväxling samt hjuldiameter. Varför jag inte lyxas, är att jag får inte grepp med normaldäcket. Men nog om detta. Om någon annan har en intressant fråga (inte kolla vad jag eller någon annan behärskar), så ska jag försöka svara.
Godnatt, Barcelona måste göra mål. :)
xc70, D5, Automat, + wide glide i garaget