Det är fortfarande billigare att blandtanka. Jag tror (?) att gränsen går vid 11 kr för bensin och 8,50 för E 85.
På etanolsidan finns en räknefunktion för detta. Jag skall inte svära på siffrorna, men det var något sådant. Pröva på etanolsidan.
Att man behöver ~ 30 % mer bränsle har ju att göra med Lambda 1. För att få det på E 85 måste man ha ett sådant blandningsförhållande. Och det är ju styrdatorn som bestämmer mängden bränsle och luft för att hålla Lambda 1. Så även om du konverterar, blir det billigare med dagens bränslepriser.
Så antingen blandtanka och ta reda på var din övre gräns för blandningen E 85/ bf 95 ligger, eller konvertera. En sådan piggyback som du nämner är säkert bra, men alla har samma grundfunktion att ge mer bränsle, även om konstruktörerna har valt lite olika metoder i detaljerna.
Sedan finns det andra konverteringsmetoder också, men dom har både för och nackdelar. Kolla mer på
http://www.etanol.nu om detta.
Ett tillägg: Jag korrigerar mig själv.

Det var ingen prisräknare på etanolsidan som jag trodde. Det var i stället en beräkning på CO2 utsläpp och energiinnehåll. Men förbrukning måste man ju lätt kunna räkna fram på bilen, och sedan andelarna E 85 och bensin om man har fört körjournal. Sedan har man ju gällande dagspriser på bensinstationen. Hursomhelst så är det fortfarande god ekonomi i både blandtankning och konverterat.
Förresten så har det kommit ännu en konverteringsbox,
http://www.etanoldax.se Den har inställningsmöjligheter och ett intressant pris.